November 16, 2002
Kul med så många olika spontana åsikter
sen finns det ju många ortroliga historier som den med spindelnätet, personligen skulle jag aldrig låte en full lr hög människa komma när mig med en nål(specillet inte en motor driven sådan)
själv tycker jag gaddningar är snyggt o spännande(beror lite på var o i vilken mån)
hittade 2 bra sidor med fakta
http://www.swedishtattoo.com/ en förening som handlar mest om frågor o svar om det mesta o HYGIEN 😀
http://www.evileyetattoo.com/ Studio i Sthlm med bra FAQ sida'
Deadleg har du ingen större bild på din skink taggning 😀 😀
November 4, 2001
Finns det nån info om sånna där temporära tatueringar? På SwedishTatoo var det många som undrade men de skrev ju bara "vi håller inte på med sånt och har därför heller ingen info".
Iofs tycker jag man ska skaffa en riktig om man ska ha nån, det är ju bara när man blir gammal det är sug att ha men då flashar man väll inte sin hud så ofta 😛
December 5, 2002
Jag tycker det är skitsnyggt med tatuerade underarmar.
Det låter som att du har tänkt över det rätt ordentligt så jag tycker att du ska göra det!
Ska själv skaffa första tatueringen till hösten tror jag, men jag är lite orolig för att det ska bli förstört pga bristningar i huden osv (tränar rätt mycket numer)
November 16, 2002
Förstår inte riktigt det här med att man ska tänka på det när man blir gammal, är det tabu att ha tattueringar då lr...måste man sittta o va gaggig i sin gungstol o berätta om hur hårt det va i ens barndom när man fick gå 20 mil till sin skola i 3 meter djup snö i snöstorm utan skor, o bara ruttna bort.. själv skulle jag vilja vara en skön erfaren gammal gubbe med en massa gaddningar som röker pipa o dricker whisky o hjälper mina barnbarn att trimma sin mopeder o tweaka sina datorer 😛
o va det gäller jobb tror jag nästan att det är olagligt att neka någon för att dem ser ut på ett visst sätt.. osen vafan vi lever ju i det 21:a århundradet
August 20, 2001
Metz wrote: o va det gäller jobb tror jag nästan att det är olagligt att neka någon för att dem ser ut på ett visst sätt.. osen vafan vi lever ju i det 21:a århundradet
Ja om det är olagligt vet jag inte. Men om du tex söker ett jobb som säljare och ska arbeta mot kunder hela tiden så får du inte jobbet om du har en stor tatuering i huvudet... min tankegång i alla fall
2 Guest(s)