March 19, 2003
Mind wrote: får du för dig att skaffa tatuering så skaffa en som bara håller i 5 år, det är värt pengarna och om du vill ha kvar den är det bara att fylla i den.
Det lät rätt intressant, för 5år kan man nog leva med det, vill nog inte ha det när man blir äldre dock.
Har du lite mer info om de?
Har en polare som har flames runt handlederna, ser lite konstigt ut.
July 13, 2002
Skulle kunna tänka mig ta en tatuering som varade i typ 5-10 år eller nått, sen om jag ville förlänga den då så är det ju bara att göra det. Men om det skulle vara en som ska vara hela livet skulle jag tatuera den på ankeln, snett under nacken eller på ländryggen så den bara syntes då man var oanständig, eller då man vill att den ska synas, t.ex. på stranden eller lättklädda sommardagar i allmänhet.
March 27, 2004
För fanken kör en gadd på underarmen om du är peppad på det! Men passa dej för att gå för långt ner, sluta en bit ifrån handleden så det är lätt att skyla med en tröja om det skulle behövas.
Planerade också att gadda underarmarna ett tag alldeles efter jag tog studenten, men då är det en jävla massa jobbsökande hit o dit och många äldre är tyvärr ganska konservativa vad gäller sånt, lite trist att missa ett schysst kneg för konsten.
Gaddade båda armbågarna istället, visserligen behöver jag ganska långärmat för att skyla det också men jag behöver åtminstone inte gå med skjorta varje gång jag ska hänga med gamlingar, nu är det ju iofs ett par år sen så nu tänker jag knappt på att nån gammal jäkel tycker jag ser farlig ut.
Nu arbetar jag ju visserligen inte i en bransch som det spelar nån vidare roll och har inte planerat att stå i kassan på nån butik så för mej är det lugnt och folk börjar faktiskt bli mer öppna när det gäller tattueringar, nu för tiden är det ju faktiskt inte bara skeppare o kåkfarare som fixar sej, hälften av alla tjejer mellan 25-30 i sverige har väl en tribal i svanken känns det som.
Ibland får man offra sej för konsten, gör som du vill, visst kan det få konsekvenser men vafan det får ju allt.
July 18, 2001
själv kör jag endas egengjorda tattoos,
justnu kör jag en stor drake på underarmen, allt går i skuggor inge färg alltså, tycker färg tattoos ser ut som gnuggisar , bilder finns om nån är sugen på att kika, draken är dock itne färdig än.
men soms agt tänk efter noga innan ni gör nån tattoo den sitter där resten av livet, de flesta går juh efte trende som tex nu då tribal och skit kom på nått eget då blir man mest nöjd , sitt och klura och tänk igenom noga, det har jag gjort , min första var en sån där hastigt beslut vilket jag itne vart så nöjd med efter ett par år så gadda över den nu känns det helrätt, fundera lite extra är aldrig fel
1 Guest(s)