January 17, 2002
http://browse.deviantart.com/d.....s/tattoos/
Fler måste lära sig att Deviant art finns 😉
November 27, 2003
snyde wrote: Låna något från ett skivomslag? Nja, jag vet inte. Personligen skulle jag ha lite svårt för att tatuera mig av den anledningen att jag isåfall skulle vilja ha något personligt, och sånt är svårt att hitta.
Jo en förutsättning är ju att man har ett genuint musikintresse och har ett band som kanske påverkat en på något vis.
//Andreas
February 21, 2004
Delph1 wrote: [quote=snyde]En svastika i pannan kanske vore något?
Worst post ever?
Nej bläddra genom lite skivomslag. Brukar finnas mycket vackert man kan låna därifrån.
//Andreas
I så fall blir det ju lätt Slipknot - Iowas skivomslag eller ja insidan (Fårfoster)
IRONI!
January 21, 2004
Delph1 wrote: [quote=snyde]Låna något från ett skivomslag? Nja, jag vet inte. Personligen skulle jag ha lite svårt för att tatuera mig av den anledningen att jag isåfall skulle vilja ha något personligt, och sånt är svårt att hitta.
Jo en förutsättning är ju att man har ett genuint musikintresse och har ett band som kanske påverkat en på något vis.
//Andreas
Undra vad jag skulle tatuera då.. 😎
September 12, 2001
Fia.B wrote: [quote=Delph1][quote=snyde]Låna något från ett skivomslag? Nja, jag vet inte. Personligen skulle jag ha lite svårt för att tatuera mig av den anledningen att jag isåfall skulle vilja ha något personligt, och sånt är svårt att hitta.
//Andreas
Kalle anka ?
January 21, 2004
skiroy wrote: [quote=Fia.B][quote=Delph1][quote=snyde]Låna något från ett skivomslag? Nja, jag vet inte. Personligen skulle jag ha lite svårt för att tatuera mig av den anledningen att jag isåfall skulle vilja ha något personligt, och sånt är svårt att hitta.
//Andreas
Kalle anka ?
:wide:
September 5, 2001
Vet du inte vad du ska tatuera ska du nog inte göra det.
De flesta som jag vet som letat efter motiv har ångrat sig, utom en kille men han visste vad han ville ha.
Måste ändå påpeka: Att synliga tatueringar gör dig olämplig till vissa jobb, även om det inte bör göra det så gör det så tänk igenom noggrant vad och var du vill ha.
December 28, 2004
Fia.B wrote: [quote=skiroy][quote=Fia.B][quote=Delph1][quote=snyde]Låna något från ett skivomslag? Nja, jag vet inte. Personligen skulle jag ha lite svårt för att tatuera mig av den anledningen att jag isåfall skulle vilja ha något personligt, och sånt är svårt att hitta.
//Andreas
Kalle anka ?
:wide:
Vild gissning...Rammstein?
November 18, 2003
Dom har alla typer av kroppsmodifikationer , men jag rekommenderar er att hålla er till tattoos eftersom typ extreme mods och erotic smods och scarification är lite yuck. Skulle jag vara du skulle jag tatuera biomech ... så underbart jäkla coolt .. inte många som börjat med tekniken , jag har turen att bo 30 minuter ifrån jörgen som anses vara sveriges bästa inom tekniken ...
Smakprov:
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)