March 15, 2002
Hej!
Ett tips: Scan har en tävling där man kan vinna en valfri resa vart som
helst i världen till ett värde av 20 000 kr. Frågorna är jättelätta, det
enda du behöver göra är att skriva ihop en bra motivering till vart du vill
resa. Värt att testa!
Klicka på länken
http://www.scan.se/
Tävlingen pågår bara till den 30 juni, så vänta inte. :blink:
*Nu ser det bättre ut
/Coore
February 21, 2003
Mathias wrote: Jäkla dåligt!!! Han får poäng eller nåt genom att folk går in på länken. Tävlingen är äkta, men man har tydigen bättre chanser att vinna om man värvar folk.
Yepp! Gå in på http://www.scan.se så kommer det upp en popup och era egna chanser att vinna ökar...
March 15, 2002
Mathias wrote: Jäkla dåligt!!! Han får poäng eller nåt genom att folk går in på länken. Tävlingen är äkta, men man har tydigen bättre chanser att vinna om man värvar folk.
Vad spelar det för roll? Gör man sig besvär med att tipsa andra gör de väl inget om man väl få nåt för det? De missgynnar ju inte er ändå. Ni har ändå samma chans att vinna. Fan va missunsamma ni är det är ju nästan tragiskt :cy:
March 15, 2002
Coore wrote: Du kunde ha sagt hur det låg till.
MoNsTeR... hur många liknande sidor finns det inte? Där det går ut på att få personer besöka en viss adress?
Tänka om alla i forumet skulle posta sådana adresser för sin egen vinning... skulle bli ganska jobbigt.
Vad spelar det för roll om jag vinner på det eller inte? Huvudsaken är väl att ni inte förlorar på det eller hur? Och ni får ju ändå ut något av det. Ni kan ju vara med i tävlingen det är väl positivt? Måste vara väldigt tråkigt att inte kunna unna andra något.. Om det nu ska va så jobbigt så kan du väl lika gärna ta bort hela posten?
November 26, 2002
MoNsTeR wrote: [quote=Coore]Du kunde ha sagt hur det låg till.
MoNsTeR... hur många liknande sidor finns det inte? Där det går ut på att få personer besöka en viss adress?
Tänka om alla i forumet skulle posta sådana adresser för sin egen vinning... skulle bli ganska jobbigt.
Vad spelar det för roll om jag vinner på det eller inte? Huvudsaken är väl att ni inte förlorar på det eller hur? Och ni får ju ändå ut något av det. Ni kan ju vara med i tävlingen det är väl positivt? Måste vara väldigt tråkigt att inte kunna unna andra något.. Om det nu ska va så jobbigt så kan du väl lika gärna ta bort hela posten?
Om din chans att vinna blir större blir alla andras chans mindre.
March 15, 2002
Öwall wrote: [quote=MoNsTeR][quote=Coore]Du kunde ha sagt hur det låg till.
Om din chans att vinna blir större blir alla andras chans mindre.
Med tanke på hur många som är med i tävlingen så lär det inte göra nån vesäntlig skillnad...
January 4, 2001
MoNsTeR wrote: [quote=Coore]Du kunde ha sagt hur det låg till.
Du svarade bara på en del av det jag skrev.
Nej, att tabort hela tråden ser jag ingen anledning till.
March 15, 2002
Coore wrote: [quote=MoNsTeR][quote=Coore]Du kunde ha sagt hur det låg till.
Du svarade bara på en del av det jag skrev.
Nej, att tabort hela tråden ser jag ingen anledning till.
Och du har fortfarande inte svarat på det jag skrev...
Vad spelar det för roll om jag vinner på det eller inte? Huvudsaken är väl att ni inte förlorar på det eller hur? Och ni får ju ändå ut något av det. Ni kan ju vara med i tävlingen det är väl positivt? Altså är det inte bara för min egen vinnings skull.
March 15, 2002
Coore wrote: Jag svarade på det innan du stälde frågan tycker jag.
Tänk om alla skulle göra likadant? Det skulle inte funka förstår du väl.
Jag ändrade länken för att visa att vi inte vill ha det så.
Nej det förstår jag inte. Eftersom jag tipsade om att det fanns en tävling. Att jag tjänade på att någon klickade på länken innebar inget negativt för någon annan. Det vore annorlunda om jag postade en länk där bara jag tjänade på att andra klickade på den. Men nu var det inte så. Du ändrade länken för att jag inte längre skulle tjäna på det. Men de andra tjänade inget på att du ändrade den. Och de hade inte förlorat något på att min länk varit kvar. Dem hade fortfarande haft ungefär samma chans att vinna med tanke på hur många som är med i tävlingen.
1 Guest(s)