January 23, 2002
Utan att tänka på det så har jag nu anordnat en tävling mellan dessa båda butiker.
Köpte lite saker från Komplett och lite saker från Kylning.com, beställde dem i natt.
Sakerna fanns i lager så det enda som påverkar leveranstiden är hur snabba de är.
Vem tror ni vinner? 😀
April 25, 2003
September 3, 2001
kylning.com !! i alla fall själva butiken.... finns en så jäääääävla snygg brud som tar emot en där.
Och när det inte är hon så är det en trevlig nördig kille som verkar kunna sin sak 🙂
Sortimentet kanske inte är det allra bästa, men dom fokuserar främst på kylning så det räcker för min del 😉 Och så blir det ju billigare att gå dit än att beställa nån annanstans o betala frakt 🙂
*stamkund hos kylning.com*
har för övrigt handlat i komplett.se också och jag har inga klagomål där... funkar som det ska
January 23, 2002
Kylning.com leder. 😀
Har fått kollinummer från dem, komplett har bara skickat bekräftelse på ordern.
DE NI!
Edit: Skrev fel, Komplett leder. De har skickat kollinummer. Kylning.com har bara skickat orderbekräftelse.
Edit igen: Prata med kylning.com nu och de har skickat ordern med posten men jag har inte fått något kollinummer. Lite dåligt.
September 23, 2002
Ganska menlös omröstning.
Komplett säljer datorprodukter och kylning, ja det hörs så på namnet vad dem är inriktade på.
Ska man ha kylning beställer man från kylning.com och ska man ha vanliga datorprylar så tar man komplett, komplett har dåligt utbud vad gäller kylning.
Går inte att jämföra dessa två butiker tycker jag.
1 Guest(s)