November 27, 2002
Anordnar nu en extremt liten tävling med över ~250 bananer i vinstpott (från lidl, cirkus 1kr stycket, vinstsumman kan även fås i SEK om så önskas..1(1an ska vara en liten upophöjd etta)). För att kvalificera dig till medverkan måste du sedan tidigare ha ett konto hos 1x2 sajten Gamebookers. ok?
Du måste även vara dålig på att tippa olika resultat, du ska alltså ligga back i overall statistiken inom 1x2 spel. Da?
så nu till själva tävlingen, svara rätt på två enkla frågor, och vinsten blir din.2(liten upphöjd 2a).
Vilket skottskt fotbollslags framtidsutsikter ser bäst ut just nu? (ur perspektivet: "marscherar snabbt underifrån och briljer mot det mesta") SAMT, vilker lag i den walseiska högsta ligan har denna säsong bara förlorat EN match?
1. I själva verket kommer du att få äran att värva mig, och därmed (troligtvis) minst 250kr på ditt gamebookers konto.
2. Jag har uppfyllt alla kriterier för att DU ska kunna få pengar av att värva mig, men jag antar att gamebookers har sista ordet (även om alla mina andra värvningar har varit relativt instant) så jag måste nog lägga in en liten varning med att din "vinst" kanske aldrig kommer, men det vore ytterst ologiskt, men jag vill ju inte bli hemsökt av en manisk datornörd mitt i natten...
förkortat: Har du ett gamebookers konto? om ja, svara på BÅDA frågorna i denna tråd, och få sen mig under dig i din "downline" och i och med det troligtvis minst 250SEK. capice?
Let the game begin...
EDIT: Tog bort länken till Gamebookers if det möjligtvis är det som får tråden att framstå "emot reglerna" och nej, länken var ingen affe länk..
November 27, 2002
Är det verkligen ingen som är intresserad utav 250kr? detta är andra forumet jag försöker kränga mig själv till någon, var lika dött där.. kom igen fan, jag behöver ju inte bry mig egentligen men jag anser att man ska utnyttja dem (spelbolagen) så mycket man kan 😉
jaja, jag väntar väl till imorrn sen ger jag väl upp och låter dem där 250 spännen brinna inne...
ps. kan ju ge första bokstäverna i de två lösningarna, Den ena är G, den andra är T....
November 27, 2002
Gud, vad är det med er... 250 är mycket för mig, men jag kanske har undersskattat alla andra medlemmars rikedommar..
rätt svar på dem VÄLDIGT enkla frågorna är Gretna och Total Network Solutions FC.
Suck, om det är någon som mot all förmodan faktiskt har ett gamebookers konto så kan han ju droppa ett mess här inne så får vi se, grejjen är den att jag helst vill ha en pytteliten tjänst i utbyte... (ex. svara på två enkla frågor...)
besviken på er pengahunder... 😀
1 Guest(s)