February 4, 2005
Jag går Teknikprogrammet, 3:an
Vi har typ mer maskingrejer (i 1:an) sen får man välja inriktning Högskoleinriktning (mer som natur) eller ehh kommer inte ihåg va de heter.. men de e typ "starta eget"...
Vi har fått lära oss en del:
Programmering A (Visual Basic, värdelös kurs)
Persondatorer A (Kunde det mesta, därför känndes onödig)
CAD (var hur tråkigt som helst, skulle hellre vilja ha 3d max men finns inte på våran skola)
Nätverkskurs A (bästa datorkursen hittids, man har lärt sig massor)
Sen har vi dem vanliga ämena så man har möjlighet till att plugga vidare, typ KTH
*Fysik A & B
*Matte A, B, C, D (& E vallfritt)
July 18, 2003
GroundX wrote: [quote=Rillo]ok :d i min skola får vi då datorer. bärbara 2.4'or lr vad det är , från 1'an och framåt
här får vi inte ens miniräknaren :arg:
Vi fick inte någon heller.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
January 4, 2001
Jag har gått teknik på gymnasiet, kan radda upp dom datorkurser jag kommer ihåg jag läste..
CAD A
CAD B
CAD C
Persondatorer
Nätverk och Kommunikation
Webdesign
Datorkunskap
Prgrammering C++
Prgrammering Visual Basic
Multimedia
Var ett par stycken till, editerar om jag kommer på dom... Hade förövrigt mvg i alla dom.. 😛
Jag läser nu till civiningenjör i datateknik, det ämnet som har gett mest från gymnasiet är helt klart matten. Läs så mycket matte du kan.. 🙂
1 Guest(s)