November 27, 2002
Jo det är så att jag har ett teknikarbete tills imorrn, och jag har inte börjat skriva än. jag har dock letat upp all fakta och har planerat att skriva hela kvällen 🙂 .. i uppgift fick vi att skriva om något som kan finnas i hemmen, och efter ett snack med fysikläraren bestämde jag mig för att skriva om stunguns. men så visade det sig att min fysiklärare ska vara bort några veckor på grund av en operation, och nu har vi istället en vikarie som delvis kommer att sätta våra betyg i ämnet. betyget ges beroende på hur bra teknikarbetet är så det är mycket press... iaf så snackade jag med vikarien, och han sa att det är olagligt att äga stunguns, och det kanske inte är så bra att skriva om. vad tycker ni... ska jag skriva om stun guns eller leta upp fakta om en helt ny apparat? 😕
February 12, 2003
Haha skriv du om det!
Vi byggde sådana på våran fysiklektion i 9:an och läraren sa inte något så vi gav han en stöt, fasen en sådan skutt som han tog har inte jag sett någon göra 😀
Har en bild liggandes härnånstans som jag kan lägga in!
(OBS ej så kraftiga som riktiga är)
November 27, 2002
x-per wrote: Haha skriv du om det!
Vi byggde sådana på våran fysiklektion i 9:an och läraren sa inte något så vi gav han en stöt, fasen en sådan skutt som han tog har inte jag sett någon göra 😀
Har en bild liggandes härnånstans som jag kan lägga in!
(OBS ej så kraftiga som riktiga är)
har du nån ritning eller nåt sånt sparat? skulle va bra om man kunde använda det. 🙂
February 12, 2003
Vi använde denna ritningen, men den var en aning oklar så vi gissade ibland!
1 Guest(s)