April 7, 2002
Viktig information
Det har tyvärr utlösts en tvist mellan Terraflex LLP och Terraflex S.A. om vem som äger bolaget som i sin tur försenat den juridiska överföringen av alla avtal med leverantörer av telefonitjänster. Detta har lett till att Telia stänger av Terraflex access till Telias nät från klockan 9:00 tisdagen den 2 december, fram till dess att ägargrupperna kan komma överens. Vi beklagar denna låsning mellan ägargrupperna. Vi återkommer med det snaraste med kompletterande information.
Följande besked kommer att möta Terraflex kunder efter kl. 9:00 tisdag 2 december 2003:
”Samtal kan inte förmedlas till den operatör ni valt. Tills vidare kan ni ringa med Telia genom att slå 9501 före det nummer ni skall ringa till. För ytterligare besked ring 020 53 54 00”
Va fan är det här... märkte det idag när jag skulle ringa, jävla skitoperatör (men billiga som fan) Ingen info har man fått om det här heller... har de inte fixat det innan fredag så byter jag. 👿
Jäkla tur att det inte påverkar adsl-abonemanget.
February 21, 2003
Violent wrote:
Följande besked kommer att möta Terraflex kunder efter kl. 9:00 tisdag 2 december 2003:
”Samtal kan inte förmedlas till den operatör ni valt. Tills vidare kan ni ringa med Telia genom att slå 9501 före det nummer ni skall ringa till. För ytterligare besked ring 020 53 54 00”Ingen info har man fått om det här heller...
Men om de säger så i luren så får du väl nödvändig info eller? Vill man veta mer så är det väl bara att ringa det där 020-numret...
April 7, 2002
Ogrebeast wrote: Men om de säger så i luren så får du väl nödvändig info eller? Vill man veta mer så är det väl bara att ringa det där 020-numret...
Har ringt det nummret. Det första jag gjorde... en telefonsvarare som hänvisar till deras hemsida http://www.terraflex.nu
2 Guest(s)