March 1, 2001
en sådan tjänst skulle va bra ja. tyvärr vet jag inte om den erbjuds av någon än.
hemtelefonen är ju överflödig såvida man inte har tonårsdöttrar hemma..hehe
Man kan ju ha en hem-mobil. typ nån gammal nokia som jämt sitter i laddaren där hemma.
Med nått billigt abbonnemang eller kontantkort om man mest tar emot samtal.
March 21, 2003
Snap wrote: Finns det nån tjänst som man kan köpa så man får ett "hem nummer" som man bara kan koppla om till en mobil. Inga ledningar fasta telefoner eller sånt.. Bara ett nummer som man kan omkoppla till ett annat ? Nån som vet om den tjänsten ens finns ?
MIn farsa har det på jobbet(Volvo) han har ett skövdenummer till sin mobil så dte kostar bara lokalsamtal förattringa hans mobil...(Ring volvo och fråga hur dom har det)
Ps.volvo har vodafone.ds
May 23, 2001
Farbror wrote: [quote=Snap]Finns det nån tjänst som man kan köpa så man får ett "hem nummer" som man bara kan koppla om till en mobil. Inga ledningar fasta telefoner eller sånt.. Bara ett nummer som man kan omkoppla till ett annat ? Nån som vet om den tjänsten ens finns ?
MIn farsa har det på jobbet(Volvo) han har ett skövdenummer till sin mobil så dte kostar bara lokalsamtal förattringa hans mobil...(Ring volvo och fråga hur dom har det)
Ps.volvo har vodafone.ds
Då betalar väl Volvo samtalet mellan hans mobil och Skövdenummret?
June 20, 2002
stormaz wrote: [quote=Farbror][quote=Snap]Finns det nån tjänst som man kan köpa så man får ett "hem nummer" som man bara kan koppla om till en mobil. Inga ledningar fasta telefoner eller sånt.. Bara ett nummer som man kan omkoppla till ett annat ? Nån som vet om den tjänsten ens finns ?
Ps.volvo har vodafone.ds
Då betalar väl Volvo samtalet mellan hans mobil och Skövdenummret?
Jo, det låter ju som en vanlig vidarekoppling.
Kan man ju göra med sin vanliga hemtelefon.
Problemet är ju att man måste ha ett telefon-abbonemang då, och det ville väl inte trådskaparen vad jag förstått.
1 Guest(s)