September 7, 2001
June 3, 2001
Juppz, sitter och surfar med hjälp av den typen av uppkoppling.
Visst, det är inte hjättesnabbt, men man slipper den förbaskade minut-taxan och kan vara uppkopplad 24h/dygnet!
Så surfar man mycket och inte har tillgång till ÄKTA bredband så är det helt klart värt pengarna.
November 7, 2001
BoNet erbjuder iaf här Norrköping ADSL med hastigheten 2,5Mbit och fast IP till den facila kostnaden 295:- i månaden.
Sitter själv med telia ADSL och är lite purken på att jag inte teckna BonNet istället med tanke på att man måste logga in på en j***a webbsida varje gång man slår på burken. Det är riktigt irriterande plus att det är bökigt att konfigurera en Router/firewall med telias ADSL. Hastigheten däremot kan jag inte klaga på, jag tankar inte så mycket.
Men finns det inget annat att välja på så är det inget att diskutera, 10000 gånger bättre än modem....... :z:
May 17, 2001
Det e inga problem för mig iaf .
http://www.dako.se/news.htm finns det ett program som loggar in automatisk varje gång du startar datorn och håller linnan upp när datorn står på. sen har den en funktion som visar hur mycket trafik upp och ner plus
hur mycket man ahr laddat ner och upp...
och konfa en router till telia adsl var inga problem alls
November 7, 2001
On 2001-12-07 14:31, [Molotov] wrote:
Bara_Bobby:
det går aldeles utmärkt att använda tex LLFConnectionKeeper så slipper du loggain genom websida och den håller dig online hela tidne också om du vill.
att konfigurera en firewall/router med Telia aDSL är inga problem.
Jo jag fick till routern efter en stunds tragglande med inställningar. Men jag kan inte rekommendera en 3com-router till folk med telia.
Låter som ett smart program vart kan jag hitta det?
October 8, 2001
sök på Google
November 7, 2001
November 15, 2001
Har Nyligen Fått Mitt o Tänkte Installera
Grejorna.Till Min Stora Besvikelse Så Har
Jag Ännu Inte Fått Igång Det!
Pga Av Att Jag
Inte Har Ngt Sk Huvudtelefonjack.Där
Filtret Skall Sitta Så Att Man Kan Surfa o
Ta Emot Samtal På Telefon.
Skruvade Upp Alla Mina Telefonjack För Att Kolla VilketSom Var Felkopplat.
Till min Stora Förvåning
Ser Jag Att Mina Uttag Inte Ser Ut Som De I
Telias Instruktions Bok.Ringer Deras Support
o Får Efter Att Jag Beskrivit Dem Veta Att
De Är Från Typ 70 Talet o Att Jag Måste Få Hem En Tekniker Som Fixar Ett Nytt Uttag o Kopplar Om Rubbet.
Jag Som Trodde Att Jag Idag Skulle Vara Igång
o Sufra Med ADSL..
2 Guest(s)