September 12, 2001
Japp..det jävliga är att telia motiverar prisökningen att dom har märkt en ökad efterfrågan på deras så kallade tjänster..Hmmmmmmdom har inte längre tillräcklig lönsamhet då..fy 17 vilket bullshit..tyvärr är det så att när telia höjer priserna så följer andra efter..Grrrrrrrrrrrrr
August 23, 2001
Jag säker bara en sak: &%#"¤&!%#¤/&!¤#%/!#&¤%/#!¤(blixt och dunder ovar för mitt huvud)
Edit: kom på en sak, dom kanske menar att det kommer att kosta 500 kr inklusive det fasta abonemanget om inte så kommer det att kosta 500+160=660kr*3= 1980+ det man ringer för.
[Image Can Not Be Found][ Detta Inlägg ändrades av: Bjornsson den 2001-10-20 11:05 ]
June 15, 2001
August 20, 2001
Uhm Telia ska höja priset för företag till 500:-/mån,inte privatpersoner.Så slappna av (alla som inte har ett företag dvs)
saxat från idg-forum ->
http://nyheter.idg.se/display......10829-cs24
[ Detta Inlägg ändrades av: -=August=- den 2001-10-20 12:59 ]
December 23, 2000
Bah!! Att Telia ens har mage att kalla ADSL för bredband!! 😡
Min Felia-anställde (oh shit) faster ringde mig nyligen och sa att "nu har vi skaffat bredband!"
"Jaså, vadå?"
"Ja, Telias ADSL"
"Nej, nej!! ADSL är inte bredband (fult ord btw)! Det jag har kan man kalla bredband (mer eller mindre med tanke på upplevd hastighet utanför Sunet)!"
Felia ska bara sitta ner och hålla truten! Inga jewla prishöjningar!! Man får bara hoppas att någon konkurrent snart kommer med VDSL lr liknande ocg ger dem något att bita i!! :arg:
[ Detta Inlägg ändrades av: LeviAthaN den 2001-10-20 13:12 ]
September 13, 2001
Citat från IDG
"Tjänsten har alltså haft ett för lågt pris sen den lanserades?
– Nej, till en början var det inte det. Sen upptäckte kunderna att de kunde vara uppkopplade alltid och då var priset fel. Vi får helt enkelt betala mer till våra leverantörer, säger Marta Tiberg."
*LOL* Va fan är det för en nolla, det är ju det som är hela grejen med bredband ju. Det + att det går fort.
1 Guest(s)