April 26, 2001
För er som ska skaffa eller funderar:
August 22, 2005
Hej här är din nya S80, fakturan på 380.000:- kommer nästa vecka.
Kunden: ÅÅ min nya bil...tackar tackar.
En vecka senare....
Kunden: Men vad i hvete!!!!!! Detta är ju en 142:a från -71 med hela underredet fullt av rost!!!! Nä nu djallar
Volvo: Vi har just nu problem med alla bilar i hela landet.
Kunden: Min bil har inte 230Hkr, den har 70hkr, den går inte i 240, den toppar bara 110 i nedförsbacke och solen i ryggen!!!! Och jag kan sådana här saker för jag är bilmeck!!!!
Volvo: Det borde du veta som är i branchen att man inte kan garantera 240km/t hela tiden......å man får bara köra i 110 som fortast! Vissa platser bara 30, Och hade du läst det finstilta så hade du sett att din bil inte skall gå att starta på 10 sammanhängande dagar innan vi ens bryr oss...
YEAH RIGHT! Men hos Telia fungerar denna filosofi!
så sant, så sant....
June 28, 2001
Usch vad telia suger..... gah vad man är arg...
Jag skulle fått ADSL vid det här laget så min pappa ringde o fråga dom och dom sa att vi hade ett isdn nr och man måste koppla ur detta först!! Mina grannar som hade isdn fick ADSL direkt (för nåra månader sen). Nästa dag kommer en ny anmälan till ADSL men det e till min pappas jobb nr !!!! j**la nollor! Så det dröjer väll nåra månader till för mig att få ADSL.......
HATA TELIA
May 2, 2001
Måste tilläga att jag har adsl och det är inte så hemskt, man brukar kunna komma ut på internet ungefär var femte gång på första försöket (annrs blir det till att starta om datorn ett par gånger) o snabbt går det oxå...fast var tredje gång man e ute på internet så kör man 28.8 speed o det e roligt...
1 Guest(s)