August 16, 2003
Cezar; och? ett par minuter?
dessutom så vet jag inte vad man gör för något konstigt för att få upp den där, min bror fick upp den men exakt samtidigt så fungerade det precis som vanligt för mig. jag har aldrig haft några problem med Gmail, jag spenderar många timmar om dagen inne på Gmail och jag har väl erhållit över 10'000 mail därigenom.
December 17, 2005
the_C@t wrote: [quote=ilg@dd][quote=Bjornstrom][quote=the_C@t]Men att jag skulle byta från Telia kommer inte hända än på ett tag, då de fungerar bra och verkligen inte tar överpriser.
haha "inte tar överpriser" NÄHÄ vilken värld bor du i? :whops: jag hoppas du var full när du skrev det där så du har en "bra" ursäkt
Ser det inte som överpris på en tjänst som i det närmsta fungerar 24/7..
Har haft kanske 3 timmars down på 3 år, uppdelat på 3 tillfällen. Har en kompis med Glocalnet, dvs sporadisk uppkoppling. Han ångar bittert sitt "snikval"..
Jag jämförde priser innan jag skrev det där för säkerhetsskull. BBB har ju lagom mycket klagomål, och vi betalar en tia mindre i månaden för Telia och 24MBit.
(JA! Det räcker att ha Telia i några månader, sen dimper det ner något fint erbjudande i någon postlåda (E eller ej) och sen har du sänkt månadsavgift.)
Telia tar INTE överpriser.
Telia har alltid vart dyrt.. Börjar väl bli bättre nu då... Ej att förneka.. Sen din korvstoppare så kanske BBB har flest klagomål för att Telia är seg 😎
January 20, 2002
Poontus wrote: Cezar; och? ett par minuter?
dessutom så vet jag inte vad man gör för något konstigt för att få upp den där, min bror fick upp den men exakt samtidigt så fungerade det precis som vanligt för mig. jag har aldrig haft några problem med Gmail, jag spenderar många timmar om dagen inne på Gmail och jag har väl erhållit över 10'000 mail därigenom.
Lät från er sida som om Gmail vore BÄST men alla kan göra misstag 🙂
Gämför man med Telia så brukar de inte ha vidare långa avbrott. Det som hände sist var tydligen ovanligt.
August 16, 2003
Gmail är bäst.
om Gmail är nere "ett par minuter" för någon när andra samtidigt kan vara inne och läsa sina mail är väl ingenting mot dagar som andra ligger nere och små små inboxar, det känns mycket bra att ha 2840 MB inte behöva bry sig om att rensa för att den inte ska bli full.
January 20, 2002
Poontus wrote: Gmail är bäst.
om Gmail är nere "ett par minuter" för någon när andra samtidigt kan vara inne och läsa sina mail är väl ingenting mot dagar som andra ligger nere och små små inboxar, det känns mycket bra att ha 2840 MB inte behöva bry sig om att rensa för att den inte ska bli full.
Jag tycker Gmail är nice men Telia fungerar också helt OK.
3 Guest(s)