February 17, 2004
Är för tillfället väldigt nervös. Anledningen är de nya lägenheterna som ska byggas i stan. Var på visning igår, första gången på framtida lägenheter. Visste inte riktigt hur det går till så jag bokade en tid med mäklaren alldeles för sent. Nu kommer jag antagligen inte få en av de lägenheterna jag vill ha och har möjlighet att köpa. Nu måste jag vänta ända tills på tors innan beskedet. Vad gör jag för att lugna ner mig. Jag kommer äta ihjäl mig (dålig vana när jag är stressd).
Ska golfa imorrn, hoppas det hjälper.
February 12, 2003
hULt0 wrote: [quote=Mean Machine][quote=csm101]Börja springa några varv runt ett sjö... eller hav...
Typ Vänern.
Surte ligger inte nära Vänern 🙄
Delsjön ligger både närmare och är vettigare att springa runt när man ska motionera 😉
Men duh, ska han springa ett varv runt Vänern kan han väl springa dit också? Eller?
August 11, 2005
Mean Machine wrote: [quote=hULt0][quote=Mean Machine][quote=csm101]Börja springa några varv runt ett sjö... eller hav...
Typ Vänern.
Surte ligger inte nära Vänern 🙄
Delsjön ligger både närmare och är vettigare att springa runt när man ska motionera 😉
Men duh, ska han springa ett varv runt Vänern kan han väl springa dit också? Eller?
Game set and MATCH! 😀
February 17, 2004
Mean Machine wrote: [quote=csm101]Börja springa några varv runt ett sjö... eller hav...
Typ Vänern.
Vägrar bestämt att springa runt vänern (om jag vill så klara jag det).
Däremot ska jag träffa mäklaren imorrn. 2 dar tidigare fick jag en tid. Det tråkiga är att jag fick ett litet lån (mindre än jag trodde) vilket gör valmöjligheten begränsad.
Jag har en lånekalkyl på 1 mille och så har jag en på 1 250. Det fattas dock ändå ca 100 000 för den våningen jag vill ha.
Vi snackar här om Göteborgs Turning Torso på Hisingen, klart 2009. Lyxigt värre blir det. 7 mille för en lägenhet på 17:e vån :).
1 Guest(s)