September 1, 2002
gr44 wrote: ok så dom 5 frågorna ingår i själva teoriprovet med då?
Det kan jag tyvärr inte svara på.
Inte för att verka dryg på något sätt men exakt allting om teoriprov m.m. står på vägverkets hemsida http://www.vv.se 🙂
September 1, 2002
De riktiga frågorna är helt konfidentiella (stavning?). Däremot finns det snarlika prov att göra, i program man kan köpa.
Det är kanonbra sätt att testa sina kunskaper om och om igen.
Vägverket har några få frågor på sin hemsida där man kan testa sig lite. Har för mig att det endast är 10 frågor dock.
February 12, 2003
Teoriprovet består av 70 frågor, varav fem är "kontrollfrågor", som sagt, och dessa räknas inte med. Vilka det är får man inte veta. Man måste dock ha 52 rätt av de 65 riktiga frågorna för att få godkänt, som sagt.
Vilket påminner mig... Jag har en månad innan mitt A1-teoriprov går ut. Känns som om jag skiter i det. 🙂
September 1, 2002
Mean Machine wrote: Teoriprovet består av 70 frågor, varav fem är "kontrollfrågor", som sagt, och dessa räknas inte med. Vilka det är får man inte veta. Man måste dock ha 52 rätt av de 65 riktiga frågorna för att få godkänt, som sagt.
Vilket påminner mig... Jag har en månad innan mitt A1-teoriprov går ut. Känns som om jag skiter i det. 🙂
Klart du ska köra vidare!
February 12, 2003
Dinos wrote: Klart du ska köra vidare!
A1, hojen måste besiktigas och jag måste få tag på en tid innan 15/8. Ska dessutom vara i Finland en vecka här under tiden, så det blir jävligt knivigt. Hojen tänker jag dock behålla.
Siktar på A+B i höst när jag fyller 18 istället. 🙂
1 Guest(s)