December 23, 2000
T3... grymmaste aktion jag sätt tror jag.... Absolut bästa biljakten oxå tror jag! Inte för mycket dataeffekter som ser stela ut, precis lagom det mesta känns att dem gjort på riktigt vilket ökar känslan avsevärt!
nje den får en 9.5 av mig...kanske lite för mkt lättsamma skämt som inte riktigt borde vara där, det är ju trots allt terminator.
Slutet är bra, dock irriterande(på ett positivt sätt) = Man tänkte, vafan! nu vill jag ju se vad som händer i nästa film, kändes som en serie på slutet där.
Inte en sekund vila fick man, action genom hela filmen! Bra jobbat!
July 29, 2003
Alla här verkar ju tycka den var skit bra men själv håller jag med bloodman.
Fightscenerna var ju fjantiga mest på skoj ingen spänning alls, de la in kassa skämt här och där och sådan är inte Arnold. Han ska man inte skratta åt han ska man tycka vara rå grym men så var inte fallet.
Som i 1:an då han skär ut ögat då är det fasiken läskigt och i 2:an då han skär armen då är det oxå läskigt med skrik och skit.
En film utan spänning, men måste säga att själva bilscenen var ganska grym.
Att Edward furlong inte spelade John Conner var ju en stor besvikelse fast det har ju med att göra hans privata problem.
Denna film var bra som action kanske men den var inte i klass med de andra. Absolut inte samma mörka sköna miljö som de andra.
Vill inte såga den totalt men den höll tyvärr inte Terminator klassen.
June 1, 2003
Termiator3 är en besvikelse, väldigt svag. men hade egentligen inte förväntat mig mera heller.
Blondinen hade satts ditt för att hon var jävligt snygg och att dom behövde nått nytt, inte för hon var speciellt bra. svårt att göra terminator grym med en tjej. en sak som var ganska kul var när bruden var inne i badrumet och vände sig för att titta sig i spegeln - bara för att hon var tjej.
Inga grymma fighter. Biljakten var 30 min - lite jobbigt.
March 10, 2002
Jag gav den en nia.
Terminator äger. 😀
Alla tre filmer är rankade på följande vis av mig:
1: Terminator 2
2: Terminator 3
3: Terminator 1
Terminatorfilmerna är nog de enda jag sätt där den första filmen är sämst. Brukar vara så att den första filmen är bäst.
Sen blir uppföljarna inte ens hälften så bra.
September 3, 2001
jo iofs... det som fattades var lite skräck.. bruden verkade inte ens vara mer brutal än polisen i 2'an... Vår käre arnold borde ha haft lite bättre "uppgraderingar" i sin kropp, och jag saknade skottlossningar. Jag menar något motsvarande den där scenen i T2 där dom är i den där jättebyggnaden omringade av poliser, och arnie ställer sig o skjuter med minigun, för att därefter skjuta sig ut.
Sånt saknade jag.
T3'an når lixom aldrig en klimax vad gäller skottlossning. Dom borde ha visat HUR dom tog sig in i det där laboratoriet där brudens farsa jobbade... (t.ex. att han sköt alla vakter på knäna eller nåt). Det skulle ha gjort mig gladare 🙂
Dessutom borde flera ha dött 😛 Bruden borde ha varit lite mer brutal.. flå människor levande eller åtminstone köra en spett genom munnen rakt in i kökskåpet.. som polisen gjorde i 2'an på John Connors styvföräldrar. 😛
Mer blod, mer skott, mer smärta, mer skräck.. Dessa kryddor fattades... men filmen var helt klart sevärd 😉
September 13, 2002
tror att filmen inte e lika brutal som tidigare baraföratt filmen ska kunna ses av 7åringar å på så sätt locka större publik. så det e nog $$ som styrt handlingen en del i det avseendet.
jag tycker f.ö. att alla nya filmer har så mycket "hollywood-känsla" (plastigt å fake). mediokra mainstreamskapelser, inga filmer där man tänker.. "wow.. den vill jag se igen".
2 Guest(s)