June 13, 2001
Trailern: http://www.apple.com/trailers/wb/t3/
Ok ...det nya hotet mot Arnold...den stor tunga muskulösa roboten som dödar allt.
Ett spinkigt blont fruntimmer som dessutom inte är speciellt snygg, ska komma och döda honom...med sin elaka blick ..
ja ja döm själva.. jag tror inte så mycke på denna filmen ..
September 20, 2001
kottetrance wrote: Ett spinkigt blont fruntimmer som dessutom inte är speciellt snygg, ska komma och döda honom
Inte för att vara petig, men Robert Patric var inte sådär jättemuskulös och stor och biffig och så...
Sen, va faan har det med saken att göra hur hon ser ut??
Väldigt oseriöst inlägg!
April 20, 2002
Synd att skitsidan frågade efter Quicktimespelaren.
Kunde inte se det för jag bojkottar den sugande spelaren.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
July 19, 2001
"She´ll be back"... LAAAME!
Denhär filmer verkar inte ha någon story och handlar bara om samma sak som ettan och tvåan. Sedan lär den också suga pga att Linda Hamilton och Edward Furlong inte är med.
Sedan verkar ju T1000 vara rejält mycket mer avancerad än TX... Och specialeffekterna var ju verkligen skitsnygga.. Tack vare Amiga datorer..
June 28, 2001
1an var rätt bra, men jag stör mig på att låten var bättre i 2an.
2an var ganska, inte så mkt 80tals stuk =)
sog trailern nu, verkar vara ganska bra FX och jag älskar alla fräcka maskiner. ser fram imot filmen och håller tummarna att det är ett bra skript och en bra resigör.
browsa igenom john whoo - the killer. filmen lite snabbt idag, bortsett från att en snubbe kunde ta kål på 30 pers beväpnade till tänderna med en pistol så var det mkt bättre gort än hollywood rullarna.
tex kulhål i väggar o sånt, och hur folk dör. helt otroligt bra gort.
men jag tycker hon sog lite för bimbo aktig ut för att kunna spela en dödsmaskin som ska ta kål på hela planeten.
måtte det bli en bra film
September 13, 2002
Mind wrote: men jag tycker hon sog lite för bimbo aktig ut för att kunna spela en dödsmaskin som ska ta kål på hela planeten.
måtte det bli en bra film
bimbo var bara förnamnet... varför måste hon nödvändigtvis vara blond & ha håret hårt uppknutet i nacken.. (så ser ju alla stygga fruntimmer ut i filmer) varför inte en kort brunett med rufsigt hår, eller e det bara "hjältar" som ser ut så?
June 28, 2001
yep, tycker det e jävligt nice när en brud har uppsatt hår och drar av hårbandet och ruskar lite på huvet, 😛
mena om en sexig blondin kom springades imot mig med en yxa mitt i natten hadde jag uppnatt famnen mer lr mindre.
Men en Elak 30 årig quinna med Lite muskler skulle nog göra rollen lite mer trovädrig, som hon som spelar sarah conner i 2an.
2 Guest(s)