September 16, 2002
Sortima wrote: Men T3 måste ju ha en uppföljare ? dom kan ju fan inte bara ge sig när det börjar bli intressant ! jag vill se Arnold med fetingbössorna igen !!
Jag tror tyvärr Arnold har gjort sitt. Han börjar komma upp i åren vet du.
Först blev jag överlycklig över att höra att det skulle komma en T3, med tanke på att jag är ett stort fan till 2an. Men med facit i hand, tror jag nästan det skulle varit bättre om dom slutat efter två filmer.
Förmodligen mest pga att det var Jonathan Mostow som var Director istället för James Cameron. 🙁
Jag gillar inte alls Kristanna Loken som T-X. Hon är mest fjantig och jag kan inte sluta störa mig på henne. (Men fan...Hon är snygg.)
Men ja, Arnold och stora vapen, de är som gjorda för varandra!
July 13, 2002
Kizo wrote: [quote=Sortima]Men T3 måste ju ha en uppföljare ? dom kan ju fan inte bara ge sig när det börjar bli intressant ! jag vill se Arnold med fetingbössorna igen !!
Jag tror tyvärr Arnold har gjort sitt. Han börjar komma upp i åren vet du.
Först blev jag överlycklig över att höra att det skulle komma en T3, med tanke på att jag är ett stort fan till 2an. Men med facit i hand, tror jag nästan det skulle varit bättre om dom slutat efter två filmer.
Förmodligen mest pga att det var Jonathan Mostow som var Director istället för James Cameron. 🙁
Jag gillar inte alls Kristanna Loken som T-X. Hon är mest fjantig och jag kan inte sluta störa mig på henne. (Men fan...Hon är snygg.)
Men ja, Arnold och stora vapen, de är som gjorda för varandra!
Tyckte om filmen, men jag störde mig mest på att inte Edward Furlong spelade John Connor.
När jag som 10-åring eller nått upptäckte terminator så var ju John Connor så jäkla cool man kunde bli. Smart, rolig, cool, modig... en ensamvarg, en överlevare. Än idag tycker jag John Connor i t2 är grymt cool.
Att då se en av sina barndomshjältar ersättas av någon med inte ens halva Furlongs karisma var en stor besvikelse 🙁 Säger inte att Nick Stahl gjorde en dålig insats, men den hade varit bättre om ens bild av Connor inte hade varit den punkinspirerade brunhåriga rebellen man som barn beundrat!
June 3, 2001
Elias667 wrote: När jag som 10-åring eller nått upptäckte terminator så var ju John Connor så jäkla cool man kunde bli. Smart, rolig, cool, modig... en ensamvarg, en överlevare. Än idag tycker jag John Connor i t2 är grymt cool.
Synd att han knarka sönder sig bara. 🙁
September 16, 2002
Gueno wrote: [quote=Elias667]När jag som 10-åring eller nått upptäckte terminator så var ju John Connor så jäkla cool man kunde bli. Smart, rolig, cool, modig... en ensamvarg, en överlevare. Än idag tycker jag John Connor i t2 är grymt cool.
Synd att han knarka sönder sig bara. 🙁
*host* Macaulay Culkin *host*
2 Guest(s)