November 8, 2002
Starscream wrote: arnold sa iaf att han inte på något vis blev missnöjd med filmen, dock sa han ett tag innan att han var lite less på spela action o heller ville spela lite romantiska filmer med komedi inslag :/
Det låter lovande att han säger så allefall. har nån sett True Lies? den är faktiskt himla bra för att va action-komedi 😀
Jag har även hört rykten om att det ska bli en uppföljare på Rambo! stämmer det? Härligt att dem dammar av gamla macho-hjältar från 80-talet 😀
July 20, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=Starscream]arnold sa iaf att han inte på något vis blev missnöjd med filmen, dock sa han ett tag innan att han var lite less på spela action o heller ville spela lite romantiska filmer med komedi inslag :/
Det låter lovande att han säger så allefall. har nån sett True Lies? den är faktiskt himla bra för att va action-komedi 😀
Jag har även hört rykten om att det ska bli en uppföljare på Rambo! stämmer det? Härligt att dem dammar av gamla macho-hjältar från 80-talet 😀
jepp Rambo 4 är på gång, och likaså Rocky 6 om nån vill veta det 😀
det jag har hört om Rambo 4 är att den ska utspela sig i afgansitan och rambo ska leta efter bin laden, frågan är dock om detta stämmer med tanke på att det inte är speciellt aktuelt längre
men sök på skvallerblaskan nr (aftonbladet) där finns den info du söker 😀
June 28, 2001
Pandion wrote: [quote=BelGarath]kan någon en länk till trailern?
http://www.apple.com/trailers/wb/t3/
1:an och 2:an e grymma, men denna luktar flopp(y) :square:
Blue_Moon_ wrote: vem är det som regisserar denna gång? Jag som hade för mig att det va just Cameron som skulle regissera...
Cameron är inte inblandad alls, Jonathan Mostow regisserar.. lär bli ännu en sjunkbomb..
http://us.imdb.com/Name?Mostow,%20Jonathan
den resigören verkar inte vara någon höjdare ne, men http://us.imdb.com/Title?0118771 var relativt bra endå.
November 8, 2002
hahha det är rätt roligt att rambo ska fajtas _mot_ Talibanerna i Rambo 4 när han i Rambo 2 fajtades med dem. 😉 Och i eftertexterna till rambo 2 så kan man läsa en massa tacktexter till dem ärofyllda tallibanerna haha... lär ju inte vara lika scenario i film 4 🙂
Å rocky 6 eller va tusan den senaste kommer heta är jag lite skeptisk till... han fick juh en hjärnskada i sista filmen som gjorde att han aldrig mer skulle kunna fajtas.... jaja de där har dem väl löst på nått fifiigt sätt i storyn.. Rocky 1&2 (lite av 3.an) är däremot riktigt fina grejjor de! 🙂 peace!
June 17, 2002
Mind wrote: [quote=Pandion][quote=BelGarath]kan någon en länk till trailern?
http://www.apple.com/trailers/wb/t3/
1:an och 2:an e grymma, men denna luktar flopp(y) :square:
Blue_Moon_ wrote: vem är det som regisserar denna gång? Jag som hade för mig att det va just Cameron som skulle regissera...
Cameron är inte inblandad alls, Jonathan Mostow regisserar.. lär bli ännu en sjunkbomb..
http://us.imdb.com/Name?Mostow,%20Jonathan
den resigören verkar inte vara någon höjdare ne, men http://us.imdb.com/Title?0118771 var relativt bra endå.
Eller hur.. Han har fan bara gjort sug filmer.. Eller U-571 e iof sjysst... men ingen höjdare... Sen dom andra filmerna han har gjort e ju fan okännda..=) eller iaf dom som står på IMDB...
September 3, 2001
T3 kommer inte att nå våra förhoppningar... och den kommer absolut inte komma upp till samma nivå som 1'an och 2'an..
VARFÖR? jo för att, vad jag tror, så är T3 bara en film där de vill leka balla och ha många explosioner o fightscener. Vi har sett runt 1000000 såna det här året och senaste året... alla lika dåliga.
Skillnaden mellan första T'n och T3, är att de första oxå var lite av skräckfilmer! Man fick en pirrandande känsla av dom och nerverna var helt stenhårda.
Dessutom så var dom helt banbrytande. Jag menar, man hade ju aldrig sett en naken människa som klår ett gäng för att ta deras kläder! Man hade inte sett en robot som klarade allt o alla och var ond rakt igenom. Man hade inte sett flytande metaller bli till en ball robot.
Allt som kommer i 3'an är kanske lite klyshigt... av allt att döma hittills.
Och hulken.... bara ännu ett Marvel-aktigt flopp.... som daredevil o spiderman.
September 3, 2001
LITEN SPOILER!!
Here's some spoiler news about the scene in which Ahnuld's Terminator arrives from the future: Apparently, he appears buck-naked (as in prior movies) and approaches a nearby strip club. Since it's ladies' night, none of the bouncers think much of seeing a naked man, but they tell him to go around back to the employees' entrance. Of course, the Terminator doesn't take kindly to that and throws aside the bouncers, entering the club to the delighted squeals of randy gals. (Dark Horizons)
Mortuuz wrote:
det jag har hört om Rambo 4 är att den ska utspela sig i afgansitan och rambo ska leta efter bin laden, frågan är dock om detta stämmer med tanke på att det inte är speciellt aktuelt längre
Haha det vore kul om rambo 4 också var i afghanistan. Roligt för att i 2:an (tror det var 2an eller så var det 3:an) så var han juh också i afghanistan och kämpade på talibanernas ´sida. i eftertexterna så tackar dom de tappra frihetskrigarna (talibanerna) för sin kamp mot ondingarna (norra alliansen)
DEt verkar vara klurigt att göra såna här filmer i en stat som byter kompisar en gång var tionde år 😀
November 8, 2002
alph7 wrote: [quote=Mortuuz]
Haha det vore kul om rambo 4 också var i afghanistan. Roligt för att i 2:an (tror det var 2an eller så var det 3:an) så var han juh också i afghanistan och kämpade på talibanernas ´sida. i eftertexterna så tackar dom de tappra frihetskrigarna (talibanerna) för sin kamp mot ondingarna (norra alliansen)
DEt verkar vara klurigt att göra såna här filmer i en stat som byter kompisar en gång var tionde år 😀
har du läst hela tråden? jag skrev exakt samma sak förut... 😉
November 26, 2002
alph7 wrote: [quote=Mortuuz]
Trean är det. den gick på femman igår, förresten.
Fast jag tycker att fyran borde utspela sig antingen i kosovo eller irak isåfall.
Fast han blir lite väl gammal....
December 26, 2002
Kame_boy wrote:
Och hulken.... bara ännu ett Marvel-aktigt flopp.... som daredevil o spiderman.
Spiderman är väl knappast en flopp. Synd bara att dom har förstört Marvel stilen med Daredevil. Jag tror nog att Hulken håller sitt på det torra, trots allt Ang Lee som sitter i det bestämmande rollen.
2 Guest(s)