May 17, 2002
slafs_ wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]tindy_14: Medeltalet i Sverige är runt 100 så det är riktigt hyggligt, antagligen kommer du öka lite till de närmsta åren...
Menar du att mitt också kommer öka?? Är 13... Soon
nej han menade nog bara att alla som är 15 kommer att få ett ökat IQ. Nej skämt och sido så kommer ditt nog också att öka med åren.
October 22, 2002
we can tell your Intellectual Type is a Precision Processor.
This means you're exceptionally good at discovering quick solutions to problems, especially ones that involve math or logic. You're also resourceful and able to think on your feet. And that's just some of what we know about you from your test results.
undrar hur många som fick samma svar haha
September 15, 2003
Your Intellectual Type is Word Warrior. This means you have exceptional verbal skills. You can easily make sense of complex issues and take an unusually creative approach to solving problems. Your strengths also make you a visionary. Even without trying you're able to come up with lots of new and creative ideas. And that's just a small part of what we know about you from your test results.
124 fick jag iaf utan att ha mvg i matte (vg++ typ)
October 7, 2002
Your IQ score is 140
Your Intellectual Type is Visionary Philosopher. This means you are highly intelligent and have a powerful mix of skills and insight that can be applied in a variety of different ways. Like Plato, your exceptional math and verbal skills make you very adept at explaining things to others — and at anticipating and predicting patterns. And that's just some of what we know about you from your IQ results.
February 16, 2004
Men sen kan man ju inte ta fram det rätta IQ så här det står ju där med tror jag det är för lite frågor också så det blir väl inte riktigt nån trovärdighet på det. Och detta verkar ju vara mest logik är det inte lite annat också i ett riktigt eller man testar på flera sätt.
May 17, 2002
Pojo wrote: Men sen kan man ju inte ta fram det rätta IQ så här det står ju där med tror jag det är för lite frågor också så det blir väl inte riktigt nån trovärdighet på det. Och detta verkar ju vara mest logik är det inte lite annat också i ett riktigt eller man testar på flera sätt.
det var ju läsförståelse också
February 16, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Pojo]Men sen kan man ju inte ta fram det rätta IQ så här det står ju där med tror jag det är för lite frågor också så det blir väl inte riktigt nån trovärdighet på det. Och detta verkar ju vara mest logik är det inte lite annat också i ett riktigt eller man testar på flera sätt.
det var ju läsförståelse också
Nej inte igentligen men det blir så om man skall ställa nån fråga som inte är en ja/nej.
February 21, 2003
Mainego wrote: Fan jag fick bara 2 rätt på ost testet.
Skryt lagom! Jag har ett krux med det testet. Vad är "cheese" och "postbox" för nåt? Jag har slått upp i ordboken, men jag hittar bara
C
...
checklista
chef
...
P
...
postament
postering
...
Jäkla smart att ta med ord i testet som inte finns!!! 🙄
November 26, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=Mainego]Fan jag fick bara 2 rätt på ost testet.
Skryt lagom! Jag har ett krux med det testet. Vad är "cheese" och "postbox" för nåt? Jag har slått upp i ordboken, men jag hittar bara
C
...
checklista
chef
...
P
...
postament
postering
...
Jäkla smart att ta med ord i testet som inte finns!!! 🙄
DU FÅR VÄL GISSA HELT ENKELT, TJOCKIS!!