September 12, 2001
[NH wrote: Noddan]Yepp.. välldans snyggt detta men jag har två klagomål:
1. Det är svårt att se vad man skriver när skriver ett nytt inlägg, den blåa färgen är för mörk mot det svarta (enligt mig)
2. Förhandsgranskaknappen är störra än skicka knappen!
Svammel 🙂
Det är ju ren och skär användarfel som gör att du trycker på fel knapp 😀
Testing..
Om någon undrar vem som syns på bilden så kan jag meddela att det vackra ansiktet tillhör Patricia Velasquez. Ingen personlig bekant tyvärr.. 8)
vAs: Jag kanske är förvirrad men jag tyckte du hade en annan avatar uppe för bara någon minut innan idag. Kommer ihåg det för jag skulle kommentera att den såg mycket trevlig ut men då var ditt inlägg borta. 🙂
Det var någon 3D-grej som var lite lik SonyEriksson loggan.
Hade du själv gjort den eller?
Edit: Nu ser jag att du bytat Avatar igen vAs! 😀 Jag var kanske lite ute och cyklade iförsej när jag sa att den var lik SonyEriksson loggan..
Tekniknörd som gillar att träna.
February 23, 2002
June 27, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Testing..
Om någon undrar vem som syns på bilden så kan jag meddela att det vackra ansiktet tillhör Patricia Velasquez. Ingen personlig bekant tyvärr.. 8)vAs: Jag kanske är förvirrad men jag tyckte du hade en annan avatar uppe för bara någon minut innan idag. Kommer ihåg det för jag skulle kommentera att den såg mycket trevlig ut men då var ditt inlägg borta. 🙂
Det var någon 3D-grej som var lite lik SonyEriksson loggan.
Hade du själv gjort den eller?
Om du menar denna avatar så har jag laddat hem den från http://www.xplogos.com. Jag har exprimenterat med olika avatars hela kvällen, men har nu äntligen bestämt mig. 🙂
2 Guest(s)