January 23, 2002
Haha, ja så kan man ju också göra.
Påminnde mig om två provkörningserfarenheter bland många.
Den ena var när min bil var på lagning och jag hade glömt lämna ett papper på skolan och cyklat hem.
Orkade inte cyckla dit igen och bussen kostade ju pengar så jag gick till närmaste bilhandlare och bad å få provköra en bil, var en Hondahandlare så det blev en Honda Civic, körde bilen till skolan, lämnade pappret och körde tillbaka den och tackade för provturen och sa att jag skulle fundera på det. 🙂
Den andra provkörningen jag kom att tänka på var när jag provkörde en Volvo S60 R och lattjade lite med den men inte så farligt mycket.
I alla fall så tänkte jag testa en undanmanöver med antisladdsystemet i halva läget, slutade nästan i diket. :bgrin:
November 2, 2001
Ja av fan, när man provkör en bil så ska man ju pressa den lite så man vet att den inte pajar bakom nästa kurva. Provkörde en alfa romeo för ett par år sen o när jag kört ett tag med den så dog hela bilen o starta inte, så det blev till att ringa bilhandlarn så fick han komma o hämta skiten!
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
3 Guest(s)