August 12, 2004
Tjo!
Funderar på att börja att spela poker på internet.. Har tänkt att spela "just for fun" spel i början, altså inga pengainsatser.. När man sedan känner att man kan spelet ska ja ge mig ut o spela med riktiga pengar..
Känns som det just nu finns ett riktigt stort urval av sidor att välja mellan.. Undrar bara vilka ni rekomenderar för spela av pengar.. Var kan man tex spela sattelitspel? (Betalar en mindre summa för att få gå med i turneringar med stora vinstpotter) Var finns det många nybörjare som mig? (Kanske ingen bättre idé att ramla in bland storspelarna direkt)
June 17, 2004
http://www.expekt.com eller http://www.pokerchamps.com
i dom spelar jag på 🙂 dom är bra. på pokerchamps finns det iaf funmoney. sen freerolls varje timme , men man vinner ej mycke.
October 10, 2002
jag spelar på vcpoker.com en brittisk sida.
finns gratis spel med låtsas pengar och gratis turneringar om små penga summor, sedan penga lir och turneringar där du satsar poäng som du tjänarihop genom spel av riktiga pengar.
Helt ok sida, spelar än sålänge bara på 10cents bordet men drar ändå in 20-30$ på en bra kväll 😀
February 1, 2002
Dry_Ice wrote: JAg rekomenderar dig att stesta flier siter... Ta den du tycker känns bäst, undivk dock everestpoker ! (spelat där i 1 år..) pga höga rakes och sidan är allmänst skum....
Men men... ta fden ddu känner för :)...
Själv spelar jag på Unibet... 🙂 Ciao
Är du full karl? 😛
September 12, 2001
Dry_Ice wrote: JAg rekomenderar dig att stesta flier siter... Ta den du tycker känns bäst, undivk dock everestpoker ! (spelat där i 1 år..) pga höga rakes och sidan är allmänst skum....
Hrmmm...vad har vi nu sagt om fylleinlägg i forumet ? 😉
April 1, 2001
Tänkte bara säga att skillnaden att spela med "Play money" och riktiga stålar är stor. Folk som spelar på låtsasborden har en tendens att satsa alla pengar trots att de har skithänder, i hopp om att råka träffa en hand och ta hem en stor pott. Så spelar man inte poker egentligen.
Jag rekommenderar expekt.com för övrigt.
June 16, 2004
Konstiga odds som hela tiden kommer 😮
Såg på filmen "rounders" för nån dag sen.. första gången jag ens hörde talats om Texas Hold'em 😀
Och nu har jag sett det överallt.. Men i alla fall, nån som skulle vilja förklara hur det går till exakt så man kan börja dra hem storkovan?
February 1, 2002
roxerthedead wrote: Konstiga odds som hela tiden kommer 😮
Såg på filmen "rounders" för nån dag sen.. första gången jag ens hörde talats om Texas Hold'em 😀
Och nu har jag sett det överallt.. Men i alla fall, nån som skulle vilja förklara hur det går till exakt så man kan börja dra hem storkovan?
du får 2 kort på handen, utifrån dem ska du få den bästa 5 kortshanden med hjälp av de 5 som läggs ut på mitten.
Läs mer på texas holdems hemsida http://www.texas-holdem.se/
July 18, 2003
Starscream wrote: [quote=Dry_Ice]JAg rekomenderar dig att stesta flier siter... Ta den du tycker känns bäst, undivk dock everestpoker ! (spelat där i 1 år..) pga höga rakes och sidan är allmänst skum....
Är du full karl? 😛
Lessen 😛 var hemma hos en kompsi och skulle spela lite texas 😉 live, Och vi satt och kollade på wpt programmen på tv via datorn, och han hade sådana keffa drivrutiner att man inte kunde klona bilden... Så jag satt och skrev i blindo 🙄
Tänkte att det kommer att bli skit, men va fan... vad gör man inte 🙂
2 Guest(s)