June 17, 2001
This is my car, and its not a joyride any more.
[Image Can Not Be Found]
Det började med att jag hade brÄdis till jobbet en MÄndag morgon i Februari. NÀr jag kommer ut sÄ snöar det lite och jag hade sommar dÀck (265:or bak 235:or fram) Jag testade mig fram hela tiden nÀr jag körde om det var halt eller inte, för det var ett tunnt snöskickt pÄ vÀgen men bilen höll sig dÀr den skulle och nÀr jag kommer ut pÄ motorvÀgen sÄ var det tort och det fanns ingen snö alls dÀr sÄ jag plattade pÄ som i vanlig ordning. NÀr nÀstan hela resan Àr avklarad sÄ ska jag köra av motorvÀgen (pÄ avfarten) och precis i det ögonblicket jag slÀpper gasen sÄ slÀpper ocksÄ bakhjulen och bilen börjar att kasa Ät höger mot ett rÀcke. DÀr smÀller jag emot och dÄ börjar bilen att vÀnda sig och snurrar i 270 grader medsols och SMACK sa det sÄ stog det en stolpe dÀr... Bilen snurrar ett par varv o baslÄdan flyger ca 20 meter bort och bilen rullar ner i diket baklÀnges, jag gÄr ut ur bilen oskadd och blir asförbannad och började sparka pÄ höger bakskÀrm (Den i bild) och dÄ halkar jag och landade med ryggen pÄ en kantig sten (FET KLANT) och blir liggandes... Sen kommer ambulansen och hÀmtar mig, det blir lite tester och skit pÄ sjukan sen e jag pÄ fötter igen. Polisen kommer till sjukan o hÀmtar mig och kör mig ut till olycksplatsen och dÀr ger dom mig böter för att jag hade sommardÀck (okÀnnsliga j**lar). Dom kör dÀrifrÄn och en polare kommer dit och ska hÀmta mig, dÄ ser jag att dom har plundrat min bil. Cd skivor och annat var borta. Detta hÀnde pÄ ljusa dagen brevid en vÀltrafikerad avfart... Grrr... NOT MY DAY.
Den finns kvar, den Ă€r till salu đ
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 11, 2001
June 17, 2001
De e lungt, jag har kommit över det.
Det var ju ett tag sen, men jag garvar varje gÄng jag ser mig sjÀlv stÄ dÀr och sparkar som fan och skriker, och sen halkar...
FET LOL FET LOL
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
On 2001-09-20 22:16, RoTe wrote:
On 2001-09-20 22:11, WIGGER wrote:
De e lungt, jag har kommit över det.
Det var ju ett tag sen, men jag garvar varje gÄng jag ser mig sjÀlv stÄ dÀr och sparkar som fan och skriker, och sen halkar...FET LOL FET LOL
Hehe, som i filmerna!
Men dom fÄr ju inte ont pÄ riktigt :grÄt:
/FD. Crew ffs
June 17, 2001
On 2001-09-21 00:34, Noby wrote:
hehe det va klantigt o helt enkelt otur:) Klarade fÀlgarna sig ?:) Köper de för 2 lakan
För 2 lakan kan du fĂ„ höger bakskĂ€rm! đ
/FD. Crew ffs
September 2, 2001
HÀr ser vi andra med körkort att man mÄste ta det vÀldigt försiktigt, kvittar om det Àr snö, regn, torrt eller vad det nu kan vara!
SÄnt hÀr fungerar förhoppningsvis som en vÀckarklocka för er andra, dÄ jag redan fÄtt min förra Äret dÄ en av mina bÀsta kompisar körde av vÀgen mitt pÄ sommaren och sitter nu i rullstol med 85%-ig förlamning.. han kan bara röra armarna... tÀnk pÄ sÄnt innan ni pressar plattan i botten, Àven om jag kan sÀga att det Àr svÄrt att hÄlla sig frÄn det ibland!
June 17, 2001
On 2001-09-21 01:24, Finnstam wrote:
fick du ut nÄgot pÄ försÀkringen ?
Nix, sĂ„ dĂ€r rök 75lakan bara rakt av vĂ€gen đ
/FD. Crew ffs
2 Guest(s)