December 20, 2000
Tänkte bara tipsa er om Maddox's sida, http://maddox.xmission.com (Många känner nog redan till den här sidan... men för er som inte har varit där så har ni absolut missat nåt! ;))
Satan så den äger! 🙂
Fast han har på senare tid börjat tappa lite, menmen.. 🙂
Trevliga citat:
I'm better than everyone. I kick ass at everything. The other day, someone cut me off on the freeway, so I sped up beside him and I rammed him off the road. Nobody is as good as I am.
...
One time I decided to play basketball, but I suck at basketball so I lost. Just kidding, I kicked everyone's ass because I'm the best.
March 10, 2002
Titta, det är Coalan :O http://store.theworstpageinthe.....VERYANIMAL
😀
October 27, 2001
DiDi wrote: [quote=PaiN]Jag tycker att Maddox är en liten gnällig fjortis, men det är min högst personliga åsikt.
Men ibland är gnälliga fjortisar ganska roliga...
Sant, det tragiska är väl att han verkligen ser sig själv som en hjälte, mytoman som han är. Fast det kanske bara spär på skratten åt honom... hmm... japp, så är det. 🙂
August 16, 2002
PaiN wrote: [quote=DiDi][quote=PaiN]Jag tycker att Maddox är en liten gnällig fjortis, men det är min högst personliga åsikt.
Sant, det tragiska är väl att han verkligen ser sig själv som en hjälte, mytoman som han är. Fast det kanske bara spär på skratten åt honom... hmm... japp, så är det. 🙂
heh jag tycker bara att han är rolig, eftersom han kan driva hur han vill med personer utan att de kan göra nåt åt det... sen så tror jag inte att han är mytoman, för vem fan tror att hans basketbollar
October 27, 2001
keffing wrote:
heh jag tycker bara att han är rolig, eftersom han kan driva hur han vill med personer utan att de kan göra nåt åt det... sen så tror jag inte att han är mytoman, för vem fan tror att hans basketbollar
"Naken Janne" är ett liknande fall, där personen ser, inbillar och hittar på saker som inte finns eller är sanna o.s.v.
Så jag tror att det är fullt möjligt att Maddox är mytoman. Hissen verkar ju inte gå enda upp på den killen så han tror väl att solen är lika stor som vi på jorden uppfattar den (på en molnig dag;). 😛
July 13, 2002
keffing wrote: [quote=PaiN][quote=DiDi][quote=PaiN]Jag tycker att Maddox är en liten gnällig fjortis, men det är min högst personliga åsikt.
Han har större självdistans än de flesta här. Han vet vad som är sant och vad som är på skämt. Läs allt han skrivit så förstår ni det snart. Börja med FAQ. Maddox wrote: But not all [insert-group-of-dipshits] are [insert-stereotype]! No really, who cares? When I say "all gothics go around getting drunk and have sex with dead animals," do I really mean all gothics? If you even have to ask this question, then this site isn't for you. Obviously not all [insert-group-of-dipshits] follow a particular stereotype, and I figured that people who visit my site would assume I know this. That being said, you won't find any politically correct bullshit on my site (unless some slipped in while I wasn't paying attention).
Sen att han satiserar och överdriver allt till max, inte minst ironi, är en annan sak, men just det som gör sidan rolig.
November 25, 2003
Maddox är underbart skön, och är ytterst bra på att formulera sig. Kollar in sidan ett par gånger i veckan för att se om han har uppdaterat. Favoriten är nog hans eget personlighetstest - bilden som kommer upp när man är på den sidan är bland det roligaste jag sett på internet. Och kom ihåg: All the fancy HTML in the world doesn't change the fact that you're still a moron
Kan även tipsa om The Second Best Page in the Universe som finns på http://www.ninjapirate.com Läs hans FÖRSTA artikel innan ni läser någonting annat dock. Ganska kul grejer, även om Maddox fortfarande är bäst.
1 Guest(s)