June 17, 2001
shlumpen wrote: Pr0n taken to a whole new level!:D
Great thinking. Precis så jag tänkte, framför allt med det som stod i texten. "Grabbing" 😉
Skiroy kommer att köpa 2, en till sovrummet.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 12, 2002
Jag fattar inte alls hur det där skulle funka men som sagt det är ju det ultimata pron tittar redskapet.
Coolt å ha en mobil me den där tekniken. 51" skärm på mobilen "se bio vars du än är" Eller så är mobilen bara en liten svart kub som sitter fast på kläderna och när det ringer så kommer ett antal verktyg fram framför dig.
Man kan ju ha hela kontoret med sig. Fatta sitta på tåget å nån annan kostymnisse fäller upp sin hyperlapptopp och du bara säger "aktivera" så kommer hela dit kontor fram runt dig.
January 23, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag fattar inte alls hur det där skulle funka men som sagt det är ju det ultimata pron tittar redskapet.
Coolt å ha en mobil me den där tekniken. 51" skärm på mobilen "se bio vars du än är" Eller så är mobilen bara en liten svart kub som sitter fast på kläderna och när det ringer så kommer ett antal verktyg fram framför dig.
Man kan ju ha hela kontoret med sig. Fatta sitta på tåget å nån annan kostymnisse fäller upp sin hyperlapptopp och du bara säger "aktivera" så kommer hela dit kontor fram runt dig.
De kan säkert få det å funka på nåt sätt.
Hologram funkar ju så det är väl bara nåt snille som vidare utvecklat det på nåt sätt. 🙄
September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag fattar inte alls hur det där skulle funka men som sagt det är ju det ultimata pron tittar redskapet.
Det finns redan funderingar på att skapa sådana virtuella kontor så du var inte helt borta i skallen. 🙂
Men ändå...det låter overkill som sjutton och är nog inget jag skulle vilja ha.
3 Guest(s)