April 24, 2007
borde inte denna vara TPB;s officiella mus? eller rentav piratpartiets?
designen är klart rätt för dem!
här är länken:
April 24, 2007
Kaffe wrote: Behöver pedofillobbyn ens marknadsföra sig mer?
har du nått emot TPB eller?? jag ser inget dåligt med TPB. TPB är som MSN, man kan inte skylla på TPB om den nån gång hamnar en barnporr torrent på sidan. det tar tid innan man hittar en sådan torrent och tar bort den.
MSN används ju oxå av peddos men den ahr amn inga planer på att lägga ner!
TPB är bra...
May 25, 2007
nvidiaamd wrote: [quote=Kaffe]Behöver pedofillobbyn ens marknadsföra sig mer?
har du nått emot TPB eller?? jag ser inget dåligt med TPB. TPB är som MSN, man kan inte skylla på TPB om den nån gång hamnar en barnporr torrent på sidan. det tar tid innan man hittar en sådan torrent och tar bort den.
MSN används ju oxå av peddos men den ahr amn inga planer på att lägga ner!
TPB är bra...
Det jag åsyftar är att samma killar som äger TPB även hostar sidan pedofil.se
August 2, 2001
http://www.inet.se/datortillbe.....e/6101625/
1 156 kr för en mus? Som dessutom ser simpel och oergonomisk ut.
April 24, 2007
men har ni på något sett använt den andra delen av hjärnan o kollat på oat says now andra möss?? dem faktiskt fina möss.
kolla på dessa: http://www.inet.se/index.asp?p.....0&y=0
sen är dem rätt dyra . men design kostar.
September 16, 2007
Kaffe wrote: [quote=nvidiaamd]vadfan finns det på pedofil.se?? är det barnoporr? ller bara info om det? vill ej gå in 😛
Det är en diskussionsplats för peddolobbyn.
Och därför skulle jag aldrig talat bra om TPB eftersom dom har samröre med pedofiler, nä fy fan alltså 🙁
May 17, 2004
Grabbar, vill ni vara itioter så varför inte. men gör det någon annan stans.
Pojkarna bakom Pirate Bay har inget med pedofil.se att göra, deras företag, webhotellet PRQ, är anlitade för att ha hemsidan på en av sina servrar.
Det är vad ett webhotell gör.
på pedofil.se finner man bara information, inte fakta, information, och folk som säger sin åsikt.
Hur mycket jag än må tycka att den är sjuk, hämsk, och så vidare, så är det bara deras åsikt.
INTE pojkarna på Pirate Bays.
Var snäll och skilj på sakerna. PRQ gör inget som är olagligt, de gär inget man inte får göra, och pedofil.se skulle lika gärna hostas ab one eller loopia.
Men frågan är, skulle det betyda att loopia stödde pedofil.se's åsikt?
Nu skiter jag fulständigt i pojkarna på Pirate Bay, de beter sig lite barnsligt, deras tracker är dålig, eller snarare innehållet?, men att kalla dem en pedofillobbyorganisation är så jävla fel och uppåt väggarna att jag alvarligt undrar om du har tänkt innan du skrev det där?
(ja jag stavar dåligt)
September 16, 2007
Vitamin-C wrote: Grabbar, vill ni vara itioter så varför inte. men gör det någon annan stans.
Pojkarna bakom Pirate Bay har inget med pedofil.se att göra, deras företag, webhotellet PRQ, är anlitade för att ha hemsidan på en av sina servrar.
Det är vad ett webhotell gör.på pedofil.se finner man bara information, inte fakta, information, och folk som säger sin åsikt.
Hur mycket jag än må tycka att den är sjuk, hämsk, och så vidare, så är det bara deras åsikt.
INTE pojkarna på Pirate Bays.Var snäll och skilj på sakerna. PRQ gör inget som är olagligt, de gär inget man inte får göra, och pedofil.se skulle lika gärna hostas ab one eller loopia.
Men frågan är, skulle det betyda att loopia stödde pedofil.se's åsikt?Nu skiter jag fulständigt i pojkarna på Pirate Bay, de beter sig lite barnsligt, deras tracker är dålig, eller snarare innehållet?, men att kalla dem en pedofillobbyorganisation är så j**la fel och uppåt väggarna att jag alvarligt undrar om du har tänkt innan du skrev det där?
(ja jag stavar dåligt)
Handlar inte om något dom gör, vara sig det är lagligt eller olagligt.. Personerna har samröre med pedofiler och sånt borde bestraffas med döden.
1 Guest(s)