April 10, 2001
Newbie2K wrote: peter@20ghz, åkte du till japan och såg den eller har du T A N K A T hem den...??? 😀 8) vore inte detta en ADMIN...som har...warez...?? 8)
....
:bgrin:
banna mig inte.
Med tanke på att den filmen är fem år gammal så är det inte svårt att hitta den i välsorterade videobutiker.
Och yes, jag har även varit i Japan, hadde japansk flickvän ett tag.
Och JA det är helt fullt möjligt att se "allternativa" biofilmer i stockholm på de små lokalbiograferna.
November 29, 2002
Jag har sett orginalet "ringu" den var ju skitdålig höll på att somna....
vart inte det minsta rädd..... isåfall tycker jag att signs var mycket läskigare.... är det nåt jag e rädd för så e det utomjordingar :cy: :cy:
En annan bra film är ghost ship, oki den kanske inte är så läskig men äcklig med mkt splatter.
June 3, 2001
heimdal wrote: lägg av.. e du 10 år å sängvätare också kanske..
den va ju sämre än sämst, em påse ntter e mera skrämmande.
så himmla värdelös och förutsägbar..
SE DEN INTE VAD NI ÄN GÖR!!! betala inte för det åtminstone. låt ngn annan betala åt er isåfall
Så tuffa vi e då.. 🙄
Aja.. Tyckte den var lite småtråkig i vissa partier men annars så var den väl rätt okej.
February 20, 2003
den va ju sämre än sämst, em påse ntter e mera skrämmande.
så himmla värdelös och förutsägbar..
SE DEN INTE VAD NI ÄN GÖR!!! betala inte för det åtminstone. låt ngn annan betala åt er isåfall
Oj Oj Oj då vilken tuffing du måtte va då???
November 16, 2002
hehe visste det en tidsfråga innan tråden kom upp om den läbbigaste filmen på denna planet
fifan säger jag bara jag har mkt ånger och ändå en viss lättnad av att ha sett den, men det värsta va att jag inte va i så bra tillstånd när jag såg filmen sportlovet hade inte sovit alls nästan så den va ännu mer skrämmande 🙁
ja måste faktiskt säga att jag uppriktigt mådde dåligt efter att ha sett den (några andra faktorer oxå som lite sömn och lite mat men det e en annan saga som alla laners känner till + min livliga fantasi)
vi satt fyra killar i åldrarna 18,19,19 och 21 år gammla i en öde friggebod med feta surrond ljudet och wide tv och gallskrek undervissa scener ni som sett filmen vet nog vilka bilder som kommer upp i huvet hela tiden
måste därför varna känsliga tittare att inte se filmen
och nej den e inte lättförutsagd och blir läskigare ju längre in i filmen man kommer
vet inte om jag pallar att se den japanska version heller 😀
1 Guest(s)