March 15, 2002
Den heter The Top Thrill Dragster och finns i Cedar Point, Ohio.
853 m lÄng
128 m hög
Faller frÄn 121 m till 9 m
Högsta hastighet - 193 km/t
FrÄn 0 till 193 km/h pÄ 4 sekunder
LĂ€tt att jag ska dit och Ă„ka den :bgrin:
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
October 2, 2003
September 4, 2002
Gueno wrote: Dra Ă„t Flanders.. đź
Den dÀr tÀnker inte jag Äka.. inte kul att fÄ allt maginnehÄll i bakhuvet nÀr man kommer ner..
Hahahaha
TĂ€nk pĂ„ att om du sitter lĂ€ngst bak kommer du bli trĂ€ffad i bĂ„de ansiktet pĂ„ vĂ€g ner och i nacken nĂ€r du vĂ€l Ă€r nere đ
September 3, 2001
jag fÄr alltid för mig att sÄna dÀr stÄlkonstruktioner kan gÄ sönder nÀr som helst... det Àr nog det som skrÀmmer mig mest.
Jag skulle nog skrika efter mamma och kissa i brallan sekunderna innan man börjar Äka ner. Men jÀvlar vilket rus det mÄste ge!!!
February 12, 2002
Kame_boy wrote: jag fÄr alltid för mig att sÄna dÀr stÄlkonstruktioner kan gÄ sönder nÀr som helst... det Àr nog det som skrÀmmer mig mest.
Jag skulle nog skrika efter mamma och kissa i brallan sekunderna innan man börjar Äka ner. Men j**lar vilket rus det mÄste ge!!!
ÂŽ
Antar att de blir senariot för mig me. Om jag inte svimmar dock nĂ€r den accellererar đ .
Jag Ä ett par kompisar Äkte den dÀr som Äker en loop i göteborg för ca 4-5 Är sedan. Man har nÄ saker som sitter över axlarna iallafall sÄ Äkte vi den sÄ mÄnga gÄnger att den inte berörde oss mer. Första gÄngen var man ju skitskraj Ä de gav en kick men efter ca 5 Äk sÄ började vi busa Ä hÄlla pÄ medan vi Äkte. sikta Ä försöka fÄnga tuggummit vi spottaut Ä sÄnt. (genmo att nÀr man vÀnder ser de ut som om de stÄr stilla i luftan)
Vad jag ville komma fram till Àr att kicken försvann ganska snabbt. Men kan vara vÀrre med den dÀr vad vet jag. Skulle vilja testa iallafall..
Bara sÄ ni vet sÄ har jag haft en jobbig skoldag sÄ de Àr orsaken till mitt dÄligt sammanhÀngande inlÀgg men jag hoppas poÀngen framgick.
2 Guest(s)