January 17, 2002
mounte wrote: strongt är det enda jag har att skriva till en början ...
hade ingen aning om din sjukdom colic ... läste bara lite om din eviga otur nånstans på forumet =)du är en fighter ... och en person som förtjänar medkänsla/lidande (givetvis till en viss gräns, alla har ju ett liv att göra det bästa av faktiskt 😀 ) till skillnad från de som enbart söker medkänslan/lidandet och gräver ned sig i deras liv ... tycker det är underbart att du fightas vidare trots att du vet att det kommer kosta ...
vill bara uppmuntra dig att fortsätta leva ditt liv som du gör ...
vart bor du förrestän ?
// Daniel
Man tackar för de varma orden, de kändes bra 🙂
Jag bor utanför Umeå
September 13, 2002
CoLiC wrote: [quote=Tobiaz]Wow säger jag bara... 😮
Hur gammal är du btw?
850717 🙂
HA.. fjortis..
men väldigt oallvarligt inlägg kommer nu ..
🙄
då kan man alltså nästan säga att du e lite utav en mutant, om dedär med din mors hantering av cellgifter stämmer .. eller e jag helt ute å cyklar? ´
wellwell.. jag tänker inte dränka dig i sliskigt medlidande, men get well :bgrin:
January 17, 2002
heimdal wrote: [quote=CoLiC][quote=Tobiaz]Wow säger jag bara... 😮
Hur gammal är du btw?
850717 🙂
HA.. fjortis..
men väldigt oallvarligt inlägg kommer nu ..
🙄
då kan man alltså nästan säga att du e lite utav en mutant, om dedär med din mors hantering av cellgifter stämmer .. eller e jag helt ute å cyklar? ´
wellwell.. jag tänker inte dränka dig i sliskigt medlidande, men get well :bgrin:
Fjortis var väl att ta i då jag fyller 19 om 3 månader? 😀
Genetisk mutation var det tror dom, så visst, kalla mig mutant då 😉
Tack
June 17, 2002
CoLiC wrote:
Genetisk mutation var det tror dom, så visst, kalla mig mutant då 😉
Tack
Du har inte funderat på att joina X-men?? 🙄 8)
Seriöst: Ha de så bra o Ja..krya på dig kan man väl inte säga eftersom du inte lär bli av med blödarsjukan eller hur??
så ta det som nån motsvarighet iaf...
2 Guest(s)