May 17, 2002
fy fan vilken taskig situation alltså. Hoppas de lyckas så att du kan slippa knä-problemet iaf.
Död åt de som inte orkade läsa hela medelandet CoLiCs startmedelande.
Nästan hela HMS Modigs vpl-besättning tycker att sjukhuset ska hålla tyst och snällt betala dina 70-papppsampuller
January 17, 2002
Marron wrote: Go CoLiC! Go CoLiC! 😉
du har suttit i rullstol ett bra tag nu?! Hur länge?
Måste det till en operation för att du ska slippa den lr?
Ca 2½ år nu tror jag, och ja, det krävs en operation, om jag får tag i en röntgenbild nån gång så ska jag slänga upp den.
Kragzyzzz: Jobbar du på en båt? 🙂 Hälsa isf dina medbesättningsmän från mig 😉
Jag tror dock tyvärr att den tid kommer då sjukhusen inte har råd längre 🙁
October 26, 2002
WOW 😮 en mutant... jag måste säga att visst är en jobbig sits du sitter i men tänk vilka roliga sätt du kan prata om dig själv på...
te.x. som jag när jag var 13 elle rnått så oppererades jag för en hjärn canser och då råkade läkarna skruva in en skriv lite för långt i sidan på mitt huvud så att dom var tvungna att skära lite.
så nu har jag ett gasnka graftigt ärr där. och när folk frågar vad jag fått ärrert ifrån så säger jag bara att jag fått en skruv inskruvad i huvet, ler lite gran och säger
- man ska akta sig för farbror doktorn... då brukar folk bli ganska konstiga
January 28, 2003
CoLiC wrote: Jag tror dock tyvärr att den tid kommer då sjukhusen inte har råd längre 🙁
Jag tror att läkarna på sjukhuset ger dig gladeligen så många ampuller du behöver, det är snarare alla jävla samvetslösa politiker som skulle tycka att du inte borde ha dom. Läkare gör ju absolut så mycket det bara får för sina patienter, det borde väl du veta 🙂
January 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=CoLiC]Jag tror dock tyvärr att den tid kommer då sjukhusen inte har råd längre 🙁
Jag tror att läkarna på sjukhuset ger dig gladeligen så många ampuller du behöver, det är snarare alla j**la samvetslösa politiker som skulle tycka att du inte borde ha dom. Läkare gör ju absolut så mycket det bara får för sina patienter, det borde väl du veta 🙂
Ah, så det är därför de får spader då jag berättar att jag tar tredubbel dos? Och det är inte pga nån hälsorisk...
December 18, 2001
Här såg du rätt glad ut för ditt skadade knä 😀 😀 😀
https://www.nordichardware.se/.....highlight=
6 siffrig ersättning och en påsättning 😀
January 17, 2002
Zyrus wrote: Här såg du rätt glad ut för ditt skadade knä 😀 😀 😀
https://www.nordichardware.se/.....highlight=6 siffrig ersättning och en påsättning 😀
Ahh, det var tider det 😀 Kommer ihåg hur lycklig jag var där... Ahhhh
September 1, 2002
Damnit då... Jag som brukar vara less på min übertorra hud, mitt atopiskta eksem och mjälleksem och acne (trots att jag är 23 bast). Dina problem sätter verkligen mina egna medicinska bekymmer i ett annat perspektiv.
Hoppas vården klarar att fixa till ditt knä så du kan röra dig lite mer flexibelt i fortsättningen.
January 17, 2002
Gamblor wrote: Damnit då... Jag som brukar vara less på min übertorra hud, mitt atopiskta eksem och mjälleksem och acne (trots att jag är 23 bast). Dina problem sätter verkligen mina egna medicinska bekymmer i ett annat perspektiv.
Hoppas vården klarar att fixa till ditt knä så du kan röra dig lite mer flexibelt i fortsättningen.
Ohh, har du nått tips mot torr hud/hårbotten så säg till! Jag har skittorr hur jag med 🙂
August 20, 2001
CoLiC wrote: [quote=Gamblor]Damnit då... Jag som brukar vara less på min übertorra hud, mitt atopiskta eksem och mjälleksem och acne (trots att jag är 23 bast). Dina problem sätter verkligen mina egna medicinska bekymmer i ett annat perspektiv.
Ohh, har du nått tips mot torr hud/hårbotten så säg till! Jag har skittorr hur jag med 🙂
Den där vita "krämen"... :cy:
September 1, 2002
CoLiC wrote: Ohh, har du nått tips mot torr hud/hårbotten så säg till! Jag har skittorr hur jag med 🙂
Det värsta är att det inte finns något annat sätt än att smörja med fuxxing hudlotion dag ut och dag in. Huden klarar inte av att producera det hudfett som man behöver för att hålla huden smidig, så därför måste man tillsätta externt fett i form av kräm eller lotion.
Jag kan t.ex. knappast strandbada på somrarna (bor alltid på gotland på somrarna, vilket gör det ännu värre) längre, och att hoppa in en kloridbassäng i badhusen kommer inte ens på fråga.
Men men, jag skulle inte vilja byta mina problem med dina....
January 17, 2002
Gamblor wrote: [quote=CoLiC]Ohh, har du nått tips mot torr hud/hårbotten så säg till! Jag har skittorr hur jag med 🙂
Det värsta är att det inte finns något annat sätt än att smörja med fuxxing hudlotion dag ut och dag in. Huden klarar inte av att producera det hudfett som man behöver för att hålla huden smidig, så därför måste man tillsätta externt fett i form av kräm eller lotion.
Jag kan t.ex. knappast strandbada på somrarna (bor alltid på gotland på somrarna, vilket gör det ännu värre) längre, och att hoppa in en kloridbassäng i badhusen kommer inte ens på fråga.
Men men, jag skulle inte vilja byta mina problem med dina....
Ajdå... Fan, jag har massor av schampon och tjofs jag använder, inget blir bättre 🙁
Jag skulle inte vilja byta heller, så grym är jag inte 😀
1 Guest(s)