June 17, 2002
CoLiC wrote:
Ajdå... Fan, jag har massor av schampon och tjofs jag använder, inget blir bättre 🙁
Jag skulle inte vilja byta heller, så grym är jag inte 😀
Hmm.. Hur gör du när du duschar??? Står på ett ben eller?? lär ju inte ta rullstolen in i duschen??=) elelr badkar kanske?? :bgrin: 🙄 :bok:
January 17, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=CoLiC]
Ajdå... Fan, jag har massor av schampon och tjofs jag använder, inget blir bättre 🙁
Hmm.. Hur gör du när du duschar??? Står på ett ben eller?? lär ju inte ta rullstolen in i duschen??=) elelr badkar kanske?? :bgrin: 🙄 :bok:
Duschpall, enkelt och bekvämt 😉
June 17, 2002
CoLiC wrote: [quote=MULLVADEN][quote=CoLiC]
Duschpall, enkelt och bekvämt 😉
Tufft... 8) :bok:
February 21, 2004
Jag hadde en poolare för några år sen som led av något liknande det du har han har tyvärr gått bort efter att ha fått lunginflammation eller något sånt när imunförsvaret var nedbrutet. jag minns att han var tvungen att åka och byta blod ibland och att han skulle få ryggmärgstransplantation(det var därför imunförsvaret var borta) vet du om det är något liknande ?
January 17, 2002
Sortima wrote: Jag hadde en poolare för några år sen som led av något liknande det du har han har tyvärr gått bort efter att ha fått lunginflammation eller något sånt när imunförsvaret var nedbrutet. jag minns att han var tvungen att åka och byta blod ibland och att han skulle få ryggmärgstransplantation(det var därför imunförsvaret var borta) vet du om det är något liknande ?
Han hade Leukemi
July 28, 2003
December 15, 2003
SexMachine wrote: Men kan du inte köra bil? Vi har en i Halmtad som är rullstolsbunden han har en ombyggd volvo och som han glider på streetrace med.
Finns det några komplikationer när man har sex som rullstolsbunden?
Fråga 1: Vi vet att han krockar med kanoter när han övningskör.
Fråga 2: "Propellern" blir det kanske problem med men annars kan jag inte tänka mig nåt, han e ju inte lam eller så, det är ju bara ett ben som e paj.
Colic: Hoppas det löser sig, tappa inte sugen!
January 17, 2002
SexMachine wrote: Men kan du inte köra bil? Vi har en i Halmtad som är rullstolsbunden han har en ombyggd volvo och som han glider på streetrace med.
Finns det några komplikationer när man har sex som rullstolsbunden?
Haha, inga som helst komplikationer vid sex
Att köra bil går också finfint, bara jag får rallyväxel och handgas ala datorratt 😀
4 Guest(s)