February 12, 2002
Asså coalan, för det första var det ju en metafor,, för det andra så var det ju StarCraft jag syftade på som gjorde det.. Asså nå obildade rackare som inte fattar.. :arg:
Är det min meningsbyggnad ni skyller på så skyller jag ifrån mig med att det inte är så lätt att efter 7k år följa med i alla kontringar språket gör... 🙄
February 1, 2004
Kråkan bråkan är rolig. Han behöver inte säga något utan bara finnas till, då tycker man han är rolig. Så är det med folk om heter 'Sebbe'.
Som han jag känner, direkt jag ser honom så dör man av skratt...det är något roligt över honom, kanske för att han aldrig kommer till skolan och kommer han så ser ut som ett skabb och sitter med fötterna på bordet --> godis i munnen och lyssnar inte på läraren. Som om det skulle vara en fritidsgård. Jag tror det är därför jag dööör av skratt varje gång jag ser honom...så frågar han varför..HAHA, VAD ska man säga 😐 LOL.
Ni borde fan träffa han...AHHAHAAHHA!
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=LorD_Kvadd] Skiroy hotat dig?
Nog för att jag kan jäklas lite med kråkis (precis som många andra också gör för den delen) men hotat...det var att ta i.
Nä, skirre har inte hotat mig..
Faktiskt så tycker jag du (skiroy) är ganska snäll mot mig. :heart:
Tycker egentligen ni andra är ganska snälla ni med.. Men vad menar du skrollan? Menar du att jag är mobbad här å är för dum för att fatta det? 😛
LorD_Kvadd, anledningen till att jag är lite inaktiv är att det börjar bli ljusare tider åsså har jag en del att göra just nu..
På sommaren brukar jag nästan inte överhuvudtaget vara inne på NH, så ni får förbereda er på sommarlov från mig..
4 Guest(s)