February 12, 2002
Krqagyzzz wrote:
dvs. Lev som kråkan.
Japp! It's a wonderful world inside my head.. 🙂 Come join me!
--------------------------
Tänkte kompletara Steels fina lista med lite mer ego..
Vet ni vad jag tror?
Fuck the matrix,, Inget är ändå äkta..
Vill du leva förevigt? Drick öl!
Djur våldtas varje dag...
Hur ser ni på kk?
Jag älskar er alla!
Vad vet vi egentligen om varandra?
Galnaste saken ni någonsin gjort.
Raggningsrepliker
Roligahistorie tråd!
Ska jag gå å lägga mig igen? Tror jag vaknade snett eller nå sånt.. 😕
May 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=DiDi][quote=Krqagyzzz]dvs. Lev som kråkan.
Fantisera om att bli påsatt i arslet :bgrin:
uuuh, sluta genast upp att leva som kråkan..
Men men.. Man rår väl inte för alla tankar som hinner susa genom huvudet heller? 😛
nä, men i vanliga fall så brukar man hålla dem för sig själv...
May 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Krqagyzzz] nä, men i vanliga fall så brukar man hålla dem för sig själv...
Det är det som är det speciella med mig,, har ganska svårt att hålla mina skumma tanka för migsjälv.. 😀
jotack jag har märkt det, men som sagt, man har ju nästan aldrig tråkigt när du är online.
February 12, 2002
Krqagyzzz wrote:
jotack jag har märkt det, men som sagt, man har ju nästan aldrig tråkigt när du är online.
Tar det som en komplimang.. :heart:
Hoppas bara jag inte behöver göra dig besviken,, speciellt i tider som dessa med analkande sommar å dessutom med den torka som råder..
May 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Krqagyzzz] jotack jag har märkt det, men som sagt, man har ju nästan aldrig tråkigt när du är online.
Tar det som en komplimang.. :heart:
Hoppas bara jag inte behöver göra dig besviken,, speciellt i tider som dessa med analkande sommar å dessutom med den torka som råder..
för det mesta inte, bara ibland. Och var får du torka ifrån? här har det regnat i två dagar snart (känns det som iaf)
July 18, 2003
Lite kul måste man ju få ha, de mesta av hans trådar är ju lite små roliga..
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)