February 12, 2002
Steel wrote:
Sen måste jag säga att jag inte trodde denna tråden skulle bli så lång, men det är ju inte så konstigt egentligen eftersom nästan hälften av inläggen i den är kråkans. 😛
Kan ju inte låta en så här underbar tråd dö heller,, känner mitt ansvar.. 😉
StarCraft wrote: KRÅKAN...är det status att ha många inlägg?
<---
Nä, det är status att ha många inlägg å ha skrivit mycket vettiga saker.. Ju mer vettigt man skrivit å fått fram till massorna å ju mer "ihågkommen" man blivit per inlägg.. Alltså många inlägg sänker din status om du inte skriver nått vettigt.. 😉
Status = Vettighetsfaktir/inlägg
Grattis till 500 då.. 🙂
January 7, 2004
January 23, 2002
-=*ThE_cRoW*=-
wrote: [quote=StarCraft]KRÅKAN...är det status att ha många inlägg?
<---
Nä, det är status att ha många inlägg å ha skrivit mycket vettiga saker.. Ju mer vettigt man skrivit å fått fram till massorna å ju mer "ihågkommen" man blivit per inlägg.. Alltså många inlägg sänker din status om du inte skriver nått vettigt.. 😉
Grattis till 500 då.. 🙂
Med andra ord har du i princip ingen som helst status kråkan.
February 1, 2004
Steel wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-
][quote=StarCraft]KRÅKAN...är det status att ha många inlägg?
<---
Grattis till 500 då.. 🙂
Med andra ord har du i princip ingen som helst status kråkan.
Hahahaha...kråkan! 500 LOL!
February 3, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=edvard]roligast hittils va nog me hon som körde motorcykel, då hände de ialla fall nått...
Mm, det är konstig vad flickor kan ställa till med i datanördars huvuden.. 😕
Tjejer är konstiga...Men större delen av dom är underbara..Menar populationen då.
February 12, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=edvard]roligast hittils va nog me hon som körde motorcykel, då hände de ialla fall nått...
Mm, det är konstig vad flickor kan ställa till med i datanördars huvuden.. 😕
Tjejer är konstiga...Men större delen av dom är underbara..Menar populationen då.
Alla tjejer har nått underbart iaf.. Så långt kan jag sträcka mig.. 😀
Men nu finns det ju de här hjärndöda kalla wannabebratsen. De ränkas inte till tjejer i min bok,, and don't get me started on femensiter..
February 12, 2002
.doedels wrote:
Va i h*****e ? Jag vet många som inte har något underbart över huve taget!
Hört talas om påse över huvudet ( ditt i värsta fall om hela kalaset är kasst) å analplugg? :bgrin:
Nä,, nu gick Isse över lilla tunna röda linjen igen..
Du har rätt.. Finns ett par som är i total avsaknad av nått underbart på ett av 2 sätt.. 😕
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Alla tjejer har nått underbart iaf.. Så långt kan jag sträcka mig.. 😀
Men nu finns det ju de här hjärndöda kalla wannabebratsen. De ränkas inte till tjejer i min bok,, and don't get me started on femensiter..
Wananbebrats är väl fina, så länge du har råd med merca, skumpa och lyxhotell 🙄
February 12, 2002
DiDi wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Alla tjejer har nått underbart iaf.. Så långt kan jag sträcka mig.. 😀
Wananbebrats är väl fina, så länge du har råd med merca, skumpa och lyxhotell 🙄
Klart jag har råd,, ver int det,, gillar bara inte deras attityd.. :arg:
2 Guest(s)