November 5, 2001
Pulchi wrote: Hej.
Brukar man ha några dagar i början av 1:an för att lära känna klassen lite? isf är dom de första dagarna? 🙂
ska in och skära bort ett födelsemärke dagen efter uppropet (kanske inte så bra men en tid är en tid känns de som uppe på sjukhuset), därför ja undrar.
Nån typ av inspark är väl brukligt på de flesta gymnasieskolor. Tror inte det gör så mycket om du är borta i början. Missade de tre första veckorna på gymnasiet men jag överlevde ändå.
July 11, 2002
Pulchi wrote: Hej.
Brukar man ha några dagar i början av 1:an för att lära känna klassen lite? isf är dom de första dagarna? 🙂
ska in och skära bort ett födelsemärke dagen efter uppropet (kanske inte så bra men en tid är en tid känns de som uppe på sjukhuset), därför ja undrar.
Vilken linje ska du börja?
När jag började så var det ganska stelt, många nya ansikten och alla ar ganska skrämda.
Det vi gjorde var att köra någon lek samlad i ring då man ska memorera så många namn som möjligt. Samtidigt som vi käkade glass..
Sen var det över, och alla fick gå hem...
Det var bättre när man började högstadiet kommer jag ihåg.
Då fick man ta ett kort ur en låda och svara på massa frågor såsom:
"vad gör du på fritiden, vem är din bästis osv, beundrar"...
yepp..
November 13, 2004
Smirnoff wrote: [quote=Pulchi]Hej.
Vilken linje ska du börja?
När jag började så var det ganska stelt, många nya ansikten och alla ar ganska skrämda.
Det vi gjorde var att köra någon lek samlad i ring då man ska memorera så många namn som möjligt. Samtidigt som vi käkade glass..
Sen var det över, och alla fick gå hem...
Det var bättre när man började högstadiet kommer jag ihåg.
Då fick man ta ett kort ur en låda och svara på massa frågor såsom:
"vad gör du på fritiden, vem är din bästis osv, beundrar"...
yepp..
ja ska börja teknik med inriktning datorteknik 🙂 första stället man kan säga de på utan att känna sig som en nörd 😀
men en kvart e ju inte helt fel 🙂
tack för dom snabba svaren
November 27, 2003
obelix wrote: Att ta bort ett födelsemärke tar inte mer än en kvart, så du kommer inte att missa mycket.
En kvart? 15 sekunder tog det snarare :cy:
Fast man kan ju vara lite begränsad i sin rörselseförmmåga efteråt om den nu satt lite illa 😉
EDIT: Glömde topic: javisst brukar det vara det. Fyllebrännboll m.m.
//Andreas
November 13, 2004
Mean Machine wrote: [quote=Pulchi][quote=Delph1]Fast man kan ju vara lite begränsad i sin rörselseförmmåga efteråt om den nu satt lite illa ;)..
well, mitt sitter strax framför örat så de ska inte vara nått problem 😉
Näe, du får gå runt och vara yr i tre veckor istället. 😛
haha knappast 😛
July 18, 2001
Pulchi wrote: [quote=whoracle]hela första veckan gick åt att spela minigolf å lite sånt med klassen när jag började.. (teknik -> datorteknik)
haha okej 😀
fick klassen välja vad som skulle göras eller e de läraren som valde?
minns inte exakt, men det var nog planerat av lärarinnorna alltihop..
November 13, 2004
whoracle wrote: [quote=Pulchi][quote=whoracle]hela första veckan gick åt att spela minigolf å lite sånt med klassen när jag började.. (teknik -> datorteknik)
haha okej 😀
fick klassen välja vad som skulle göras eller e de läraren som valde?
minns inte exakt, men det var nog planerat av lärarinnorna alltihop..
de va synd 🙁 annars hade man ju lätt kunnat haft lan 🙂
June 26, 2005
January 12, 2004
Delph1 wrote: [quote=obelix]Att ta bort ett födelsemärke tar inte mer än en kvart, så du kommer inte att missa mycket.
En kvart? 15 sekunder tog det snarare :cy:
Fast man kan ju vara lite begränsad i sin rörselseförmmåga efteråt om den nu satt lite illa 😉
EDIT: Glömde topic: javisst brukar det vara det. Fyllebrännboll m.m.
//Andreas
Nu räknar från det man kom in tills man fick gå igen.
Och det kan ha tagit lite längre tid eftersom jag fick hjälpa till lite. :bgrin:
3 Guest(s)