July 14, 2004
Delph1 wrote: [quote=Sardaukar][quote=Delph1]
EDIT: Glömde topic: javisst brukar det vara det. Fyllebrännboll m.m.
//Andreas
Fyllebrännboll med 15-åringar...nej tack 🙄
Syftade på nollningen till universitetet kom jag på 😛 :-k
//Andreas
hmm, nollning är kul, brukar va med o hjälpa dom på chalmers vid nollning, bära grejer o sånt, kul när dom ska plaska i göteborgs fontänerna o sånt o sättas ut för allmän förnedring 😀
November 13, 2004
Collateral wrote: Hela första veckan hade vi olika saker med klassen, allt ifrån brännboll till skriva små lappar om vad vi vill bli och vad vi förväntar oss av kursen vi har valt.
låter fint 🙂
har fått höra nu oxå att folk som har gått datorprogram har haft lan så att de skulle lära känna varandra 🙂
November 13, 2004
Collateral wrote: Hela första veckan hade vi olika saker med klassen, allt ifrån brännboll till skriva små lappar om vad vi vill bli och vad vi förväntar oss av kursen vi har valt.
låter fint 🙂
har fått höra nu oxå att folk som har gått datorprogram har haft lan så att de skulle lära känna varandra 🙂
January 22, 2003
optimuz wrote: "LOL", lanar..iofs du går en fet datornördslinje så det kanske fungerar bra det...Men jag lovar dig det finns andra saker i livet än datorer grabben! 😉
Wörd!
Enda stället jag skulle kunna tänka mig att det händer är It-Gymnasiet, dom flesta andra eleverna och skolorna har insett vad optimuz skrev.
July 18, 2003
Alla skolor har olika skulle jag tro, vi hade ingen speciell grej för att lära känna de andra i klassen men en tjej i klassen fixade fest första helgen så det löste sig 😀
Edit: Sen så var det ju nollning andra fredagen i skolan också, då lärde man känna de flesta.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
November 13, 2004
*blitz* wrote: Alla skolor har olika skulle jag tro, vi hade ingen speciell grej för att lära känna de andra i klassen men en tjej i klassen fixade fest första helgen så det löste sig 😀
Edit: Sen så var det ju nollning andra fredagen i skolan också, då lärde man känna de flesta.
Okej, och på nollningen hände vad? 🙂
June 5, 2004
Delph1 wrote: [quote=obelix]Att ta bort ett födelsemärke tar inte mer än en kvart, så du kommer inte att missa mycket.
En kvart? 15 sekunder tog det snarare :cy:
Fast man kan ju vara lite begränsad i sin rörselseförmmåga efteråt om den nu satt lite illa 😉
EDIT: Glömde topic: javisst brukar det vara det. Fyllebrännboll m.m.
//Andreas
jaha jag fick ligga kvar på sjukhuset efter jag hade opererat bort ett födelsemärke, blev ju nersövd o grejjer också, eller halv iaf vaknade under operationen :arg: (men det har inte med saken att göra)
January 20, 2002
Pulchi wrote: Hej.
Brukar man ha några dagar i början av 1:an för att lära känna klassen lite? isf är dom de första dagarna? 🙂
ska in och skära bort ett födelsemärke dagen efter uppropet (kanske inte så bra men en tid är en tid känns de som uppe på sjukhuset), därför ja undrar.
Ja, vi hade ca 3 dagar.
Lekte lekar för ovanlighetens skull och sedan så hade vi väldigt mycket grupparbeten så man lärde känna varandra bra.
I början var alla blyga och efter ½-1 år så var alla vilda och pratade oavbrutet :blink: :bok: .
1 Guest(s)