February 12, 2002
Jag har aldrig varit från min mamma så länge förut.. :cy:
Desutom är jag ju mörkrädd. :cy: (igen)
Jag får 10MBit i alla fall men hela kalaset kommer att mjölka mitt konto. Allt studiebidrag kommer ju gå åt till hyra.
Finns ju andra fördelar med.
----------------------------------------------
Alla som känner att de vill skänka pengar till mig kan PM'a mig så löser vi det. 😀
May 17, 2003
February 12, 2002
PaiN wrote: Du ska inte vara rädd... det finns säkert snälla inbrottstjuvar. :bgrin:
Får hoppas de. 😀
Har me min co2 picka å svärd för säkerhets skull..
Tackar alla som grattar mig. Värmer.
Morsan får komma med matsäck 2 gånger i veckan. Å diska/ tvätta förståss... Eller så inte men man kan ju drömma..
December 31, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag har aldrig varit från min mamma så länge förut.. :cy:
Desutom är jag ju mörkrädd. :cy: (igen)
Jag får 10MBit i alla fall men hela kalaset kommer att mjölka mitt konto. Allt studiebidrag kommer ju gå åt till hyra.
Finns ju andra fördelar med.----------------------------------------------
Alla som känner att de vill skänka pengar till mig kan PM'a mig så löser vi det. 😀
Nu när du får eget ställe kanske du kan försöka att fåtill det så att du kan skriva bort dig som nr1 på din egen gay lista.
February 21, 2003
Vafaan det var ju drömmen att flytta hemifrån 😀
Visst får man diska, tvätta, laga mat mm själv, men det är det KLART värt 😀
Och rädd behöver du ju inte vara, för det finns egentligen inget att vara rädd för. Fråga dig själv: Vad är det värsta som kan hända? Och finns det något problem du kan tänka dig som inte går att lösa? Det löser sig alltid. Man växer med utmaningen. Annars är det väl bara att fråga morsan om hjälp om det skulle skita sig eller om du är osäker
1 Guest(s)