June 30, 2003
Jag är 16, och bor i egen lägenhet...
Grejen är den att jag känner mig tryggare här än hemma, har väl nåt att göra med att här finns flera människor som kan råka illa ut, hemma så är det inte speciellt många.
Men jag skulle aldrig postat detta inlägg vid denna tidpunkten hemma av två anledningar:
1, Modem
2, Min rolighetsbrandvägg (tidigare kallade föräldrar)
August 21, 2001
uhuj. känner mig gammal ju. det var minsann många år sen man flyttade hemifrån. Men grattis, det är hur gytt som helst. Minns fortfarande känslan när jag fick stänga dörren om mig.. själv i min egen lägenhet.. härligt som fan var det! Glöm nu inte att städa en gång i veckan bara.. och diska undan hela tiden, så det inte blir så mycket. Pinsamt som fan om det kommer vackra flickor på besök och lägenheten ser ut som kriget..
August 22, 2005
Ogrebeast wrote: Vafaan det var ju drömmen att flytta hemifrån 😀
Visst får man diska, tvätta, laga mat mm själv, men det är det KLART värt 😀
Och rädd behöver du ju inte vara, för det finns egentligen inget att vara rädd för. Fråga dig själv: Vad är det värsta som kan hända? Och finns det något problem du kan tänka dig som inte går att lösa? Det löser sig alltid. Man växer med utmaningen. Annars är det väl bara att fråga morsan om hjälp om det skulle skita sig eller om du är osäker
Alltid ska du låta smart :C
February 12, 2002
Xuestor wrote: FEST HOS THE CROW I HELGEN!!!!!!!
Nja inte i helgen. Så mycket saker att få på plats å desutom kan jag inte dricka alkohol för jag var å operera ut en visdomstand i måndags å de måste läka.. 😕
Å andra sidan tvivlar jag på att många NH'are orkar komma upp till där jag bor.. Antar att de flesta här är 08or som tror att allt ovan östersund är lappland.. :arg:
February 21, 2003
Catstyle wrote: [quote=Ogrebeast]Vafaan det var ju drömmen att flytta hemifrån 😀
Visst får man diska, tvätta, laga mat mm själv, men det är det KLART värt 😀
Och rädd behöver du ju inte vara, för det finns egentligen inget att vara rädd för. Fråga dig själv: Vad är det värsta som kan hända? Och finns det något problem du kan tänka dig som inte går att lösa? Det löser sig alltid. Man växer med utmaningen. Annars är det väl bara att fråga morsan om hjälp om det skulle skita sig eller om du är osäker
Alltid ska du låta smart :C
Tar det som en komplimang
*funderar på vad som var så utmärkande smart i det jag skrev*
January 15, 2002
Json_81 wrote: Allt ovanför sthlm är norrland hävdar jag iaf.
(under mina 10 månader i boden grälade jag ofta med folk om detta, de hävdade bestämt att allt söder om gävle e skåne).Men e alla här småttingar som bor hemma?
Känner mig väldigt gammal när jag läser tråden.
Jaa, jag bor i norrland 🙂 Och i skåne 😕 😕
October 28, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Xuestor]FEST HOS THE CROW I HELGEN!!!!!!!
Nja inte i helgen. Så mycket saker att få på plats å desutom kan jag inte dricka alkohol för jag var å operera ut en visdomstand i måndags å de måste läka.. 😕
Å andra sidan tvivlar jag på att många NH'are orkar komma upp till där jag bor.. Antar att de flesta här är 08or som tror att allt ovan östersund är lappland.. :arg:
Man kan ju inte klandra dom.. allt nedanför jämtland och vissa delar av dalarna är ju helt världelöst också.
June 23, 2002
Super-Svensson wrote: Flytta hemifrån = LYCKA, jag är väl kanske lite liten för att flytta hemifrån än, men sen j**lar..
Så fort man har pengar och lägenhet (Är tufft här i Estocolmo...) så jääävlar...Tänk er, man kan göra precis vad man vill, hela j**la dagarna.
Aaah himlen!
Håller med! Men å andra sidan inte göra vad man vill hela dagarna man kanske måsta jobba så man får in pengar till hyran o diverse saker. 😛
Men ja ungefär så. 🙂
February 12, 2002
macrus wrote: [quote=Super-Svensson]Flytta hemifrån = LYCKA, jag är väl kanske lite liten för att flytta hemifrån än, men sen j**lar..
Så fort man har pengar och lägenhet (Är tufft här i Estocolmo...) så jääävlar...Tänk er, man kan göra precis vad man vill, hela j**la dagarna.
Aaah himlen!
Håller med! Men å andra sidan inte göra vad man vill hela dagarna man kanske måsta jobba så man får in pengar till hyran o diverse saker. 😛
Men ja ungefär så. 🙂
Ne jag måste plugga så de inte kastar ut mig med huvet före. Går ju högskola..
Har redan hunnit skaffa mig ett par mäktiga fiender. Vadå inte kolla de där snubbarna med overolerer i ögonen de är ju så fula att nån måste stirra ut dem..
Och vem har sagt att det är förbjudet att lägga tigerskott i de där stora "askfaten" som står ute på gården så att de andtänds när någon fimpar?
2 Guest(s)