February 15, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=macrus][quote=Super-Svensson]Flytta hemifrån = LYCKA, jag är väl kanske lite liten för att flytta hemifrån än, men sen j**lar..
Så fort man har pengar och lägenhet (Är tufft här i Estocolmo...) så jääävlar...Tänk er, man kan göra precis vad man vill, hela j**la dagarna.
Aaah himlen!
Håller med! Men å andra sidan inte göra vad man vill hela dagarna man kanske måsta jobba så man får in pengar till hyran o diverse saker. 😛
Men ja ungefär så. 🙂
Och vem har sagt att det är förbjudet att lägga tigerskott i de där stora "askfaten" som står ute på gården så att de andtänds när någon fimpar?
OT: Vart kan man köpa tigerskott nu för tiden?!
June 13, 2001
du kan göra följande:
1.Köp folköl och fyll kylen...
2.Grisa ner..
3.Släng upp fötterna på bordet...
4.glo på Tv i bara fillsen och drick folköl...
5. Koka makaroner och ät med rikligt lager ketchup direkt ur kastrullen.. låt sedan kastrullen stå på storarumsbordet
6.Gå ut en sväng, hitta polare, ta med dom hem och upprepa sedan steg 2 till 4 (dååå känner man sig fri och nöjd med att inte bo hemma längre)
Ps. När man precis flyttat hemifrån är helgen INTE någon vilodag..
June 23, 2002
kottetrance wrote: du kan göra följande:
1.Köp folköl och fyll kylen...
2.Grisa ner..
3.Släng upp fötterna på bordet...
4.glo på Tv i bara fillsen och drick folköl...
5. Koka makaroner och ät med rikligt lager ketchup direkt ur kastrullen.. låt sedan kastrullen stå på storarumsbordet
6.Gå ut en sväng, hitta polare, ta med dom hem och upprepa sedan steg 2 till 4 (dååå känner man sig fri och nöjd med att inte bo hemma längre)Ps. När man precis flyttat hemifrån är helgen INTE någon vilodag..
Hahaha
February 12, 2002
Super-Svensson wrote:
OT: Vart kan man köpa tigerskott nu för tiden?!
Jag har ett ganska stort lager =). När man hörde att de skulle bli olagligt så var det bara att buffra. Var väl ett par år sedan? Jag gillar att spränga saker. Å andra sidan så har jag tillgång till gubbar nu så tigerskott är inte precis så häftigt längre men de kan man i alla fall "skämta" med utan att sakda folk allt för mycket..
February 15, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Super-Svensson] OT: Vart kan man köpa tigerskott nu för tiden?!
Jag har ett ganska stort lager =). När man hörde att de skulle bli olagligt så var det bara att buffra. Var väl ett par år sedan? Jag gillar att spränga saker. Å andra sidan så har jag tillgång till gubbar nu så tigerskott är inte precis så häftigt längre men de kan man i alla fall "skämta" med utan att sakda folk allt för mycket..
Ååååh ge mig!
February 12, 2002
Mind wrote: flytta när man har bidrag är inte att rekomendera, bor du och en till mäniska i en lägenhet är det inga problem, men själv ? då kommer det att bli knapert med brödpengarna-
Jo jag vet.
-------------------------------------------------------
Vill ni skänka pengar till mig? Inga problem! PM'a mig så ska vi nog kunna ordna det.
3 Guest(s)