November 10, 2003
hej Mikael
tråkigt det som hände dig , men det finns det omvända oxå , så f**k off 🙂
råkade ut senast 1 maj när jag skulle köpa hårddiskar av en svensk.
han ville inte ge mig kvitto på köpet och hävdade att så minnsan går inte en "svensk" affär till.
jag var ensam och han var ensam
valde inte att säga eller göra nånting ( jag skulle bli dömd i förhand i vilket fall som helst )
så ni kan vara j**ligt dryga ni oxå
min ålder avgjorde mitt handlande
October 1, 2003
jgb_jgb wrote: hej Mikael
tråkigt det som hände dig , men det finns det omvända oxå , så f**k off 🙂
råkade ut senast 1 maj när jag skulle köpa hårddiskar av en svensk.
han ville inte ge mig kvitto på köpet och hävdade att så minnsan går inte en "svensk" affär till.jag var ensam och han var ensam
valde inte att säga eller göra nånting ( jag skulle bli dömd i förhand i vilket fall som helst )
min ålder avgjorde mitt handlande
tror att du har råkat göra ett litet misstag... längst ner sern du att det står "Ny tråd" och "Svara" du har nog råkat skapa en ny tråd antar att det här var meningen som ett svar i någon konversation 😀 men men.. även solen har sina fläckar va ?
Jag är faktiskt granne med Plupp..
January 13, 2004
Jaha? Han ville inte ge dig ett kvitto? Bara att säga upp affären då.. eller var det något mer? Försökte han våldta dig? Hotade han dig? Eller var det bara det där med kvittot? Ledsen men jag förstår inte poängen riktigt. 😕
edit:
Jo men det är väl lite skillnad på att vara dryg och att försöka gruppvåldta 2 ensamma tjejer? Eller ni(?) kanske inte tänker så? vad vet jag..
edit: pewe.. han skapade en ny tråd eftersom den förra ledde till en hel del upprörda känslor hos oss "utsatta" svenskar och därmed låstes.
2 Guest(s)