Tillfällig impotens|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Tillfällig impotens
Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
sp_UserOfflineSmall Offline
21
October 20, 2006 - 10:41 am
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: Vad får dig att tro att den är tillfällig förresten?

//Andreas

Eftersom det var likadant förut och blev sedan skitbra. Nu samma som först fast känns mer "dött".

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
22
October 20, 2006 - 11:24 am
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=denstore]Ibland kan jag inte låta bli att garva när jag läser saker här på forumet. Killar i 20-årsåldern som har problem med potensen. Sexleksaker? Kom igen, du har väl fingrar och mun?

med tanke på att det finns pappskallar som skrattar åt killar i denna situationen så är det bra att någon vågar gå ut med det, för han är knappast ensam...

=DO

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
23
October 20, 2006 - 11:29 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=denstore]Ibland kan jag inte låta bli att garva när jag läser saker här på forumet. Killar i 20-årsåldern som har problem med potensen. Sexleksaker? Kom igen, du har väl fingrar och mun?

med tanke på att det finns pappskallar som skrattar åt killar i denna situationen så är det bra att någon vågar gå ut med det, för han är knappast ensam...

=DO

va snälla nu pojkar

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
24
October 20, 2006 - 1:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag har absolut inga erektionsproblem, ni kan få bild på det om ni vill se..

/Dani

Johannabull
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 46
25
October 20, 2006 - 3:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Dani wrote: Jag har absolut inga erektionsproblem, ni kan få bild på det om ni vill se..

/Dani

Vi alla "eller jag" väntar på bilden Vi vill ha publisering NU *skratt*

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
26
October 20, 2006 - 3:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Vitamin-C wrote: [quote=ilg@dd][quote=obelix][quote=denstore]Ibland kan jag inte låta bli att garva när jag läser saker här på forumet. Killar i 20-årsåldern som har problem med potensen. Sexleksaker? Kom igen, du har väl fingrar och mun?

=DO

va snälla nu pojkar

Vi tre är alltid snälla mot varandra... :bgrin:

Callister
Member
Medlem
27
October 22, 2006 - 1:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Zink var problemet.

Adam
Member
Medlem
Forum Posts: 5104
28
October 22, 2006 - 1:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Och zink finns i?

Callister
Member
Medlem
29
October 22, 2006 - 3:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Ostron, sill, musslor, lever, lamm, ägg, oxkött, mjölk, vetegroddar, fullkornsprodukter, vetekli, öljäst, nötter, ris, ärter, morötter, rödbetor, solrosfrö och kärnor från pumpan.

Ingen mat jag äter särskilt ofta. Tillskott under fyra dagar hjälpte. 🙂

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
30
October 22, 2006 - 3:51 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=denstore]Ibland kan jag inte låta bli att garva när jag läser saker här på forumet. Killar i 20-årsåldern som har problem med potensen. Sexleksaker? Kom igen, du har väl fingrar och mun?

Allvarligt talat, så trodde jag inte problemet var så allvarligt, och det visade sig ju vara fallet också.
Och när det kommer till impotensproblem, så är min erfarenhet att det största problemet är att folk har grym prestationsångest. Med en balanserad kost, ordentligt med sömn, och lite grundläggande upplysning, så är fysiska potensproblem ofantligt ovanliga hos män i 20-årsåldern.

Jag förstår att du och ilg@dd är oroliga för att stackars Callister skall ha framtida potensproblem för att pappskallar som jag tycker att sexleksaker är fel väg att komma ifrån nervositet inom sexuallivet, men det kanske är lösningen på allas eventuella impotensproblem. Jag har dock aldrig någonsin hört talas om att de skulle hjälpa. Har du?

obelix
Member
Medlem
31
October 22, 2006 - 4:49 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [Allvarligt talat, så trodde jag inte problemet var så allvarligt, och det visade sig ju vara fallet också.
Och när det kommer till impotensproblem, så är min erfarenhet att det största problemet är att folk har grym prestationsångest. Med en balanserad kost, ordentligt med sömn, och lite grundläggande upplysning, så är fysiska potensproblem ofantligt ovanliga hos män i 20-årsåldern.

Jag förstår att du och ilg@dd är oroliga för att stackars Callister skall ha framtida potensproblem för att pappskallar som jag tycker att sexleksaker är fel väg att komma ifrån nervositet inom sexuallivet, men det kanske är lösningen på allas eventuella impotensproblem. Jag har dock aldrig någonsin hört talas om att de skulle hjälpa. Har du?

leksaker hjälper faktist till, det kan avdramatisera och avstressa situationen.

denstore
Member
Medlem
32
October 22, 2006 - 4:59 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: leksaker hjälper faktist till, det kan avdramatisera och avstressa situationen.

Alla tjejer jag har diskuterat det med, har sagt att de blir ganska nervösa och stressade av killars förtjusning i sexleksaker.;)

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
33
October 22, 2006 - 5:01 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=obelix][quote=denstore]Ibland kan jag inte låta bli att garva när jag läser saker här på forumet. Killar i 20-årsåldern som har problem med potensen. Sexleksaker? Kom igen, du har väl fingrar och mun?

Allvarligt talat, så trodde jag inte problemet var så allvarligt, och det visade sig ju vara fallet också.

Nja, nu var det väl kanske inte dissningen av sexleksakerna jag reagerade över.. Sådana har jag faktiskt inte varit i kontakt med. Men om någon blir hjälpt av det är det väl bara ett plus..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

obelix
Member
Medlem
34
October 22, 2006 - 5:18 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: [quote=obelix]leksaker hjälper faktist till, det kan avdramatisera och avstressa situationen.

Alla tjejer jag har diskuterat det med, har sagt att de blir ganska nervösa och stressade av killars förtjusning i sexleksaker.;)

trodde du nu bara menade för just killar... wink

men det är sant, skulle man komma rusandes med en buttplugg model XXXL så skulle jag nog få handflatan av min sambo :bgrin: laugh

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
35
October 22, 2006 - 5:21 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=denstore][quote=obelix]leksaker hjälper faktist till, det kan avdramatisera och avstressa situationen.

men det är sant, skulle man komma rusandes med en buttplugg model XXXL så skulle jag nog få handflatan av min sambo :bgrin: laugh

Trång??
Med lite vaselin lär det nog ordna sej..
:va:

obelix
Member
Medlem
36
October 22, 2006 - 5:27 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=denstore][quote=obelix]leksaker hjälper faktist till, det kan avdramatisera och avstressa situationen.

Trång??

har en slägghammare i skrubben :bgrin:

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
37
October 22, 2006 - 5:30 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=ilg@dd][quote=obelix][quote=denstore][quote=obelix]leksaker hjälper faktist till, det kan avdramatisera och avstressa situationen.

Trång??

har en slägghammare i skrubben :bgrin:

Yes, så ska det låta.. Du vet att bra verktyger gör halva jobbet.
😛

denstore
Member
Medlem
38
October 22, 2006 - 5:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Alltså, jag menade kanske att med tanke på Callisters historia som "attention whore" som en viss admin uttrycker det, så är det knappast så att den här tråden bottnar i någon stackars liten desperat, nervös kille med allvarliga problem. Och om man har problem ett tillfälligt problem med potensen, och är under 40, så tror jag inte leksaker och fetish-sex är botemedlet. Leksaker kan väl vara kul och något som piggar upp i ett gammalt nött förhållande, men knappast något som skall behövas hos en kille i den åldern.....

Callister
Member
Medlem
39
October 22, 2006 - 6:11 pm
sp_Permalink sp_Print

denstore wrote: Alltså, jag menade kanske att med tanke på Callisters historia som "attention whore" som en viss admin uttrycker det, så är det knappast så att den här tråden bottnar i någon stackars liten desperat, nervös kille med allvarliga problem. Och om man har problem ett tillfälligt problem med potensen, och är under 40, så tror jag inte leksaker och fetish-sex är botemedlet. Leksaker kan väl vara kul och något som piggar upp i ett gammalt nött förhållande, men knappast något som skall behövas hos en kille i den åldern.....

Det är alltid trevligt med internt prat bland adminsen om enskilda forumanvändare. Du kanske inte var menad att avslöja det bara, men du var bara tvungen va?

Vad är ditt problem? 🙄

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
40
October 22, 2006 - 6:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Låg, lägre, Glocalnet, DenStore??
🙄

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 145
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL