obelix wrote: [quote=denstore]Ibland kan jag inte låta bli att garva när jag läser saker här på forumet. Killar i 20-årsåldern som har problem med potensen. Sexleksaker? Kom igen, du har väl fingrar och mun?
med tanke på att det finns pappskallar som skrattar åt killar i denna situationen så är det bra att någon vågar gå ut med det, för han är knappast ensam...
=DO
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 17, 2004
ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=denstore]Ibland kan jag inte låta bli att garva när jag läser saker här på forumet. Killar i 20-årsåldern som har problem med potensen. Sexleksaker? Kom igen, du har väl fingrar och mun?
med tanke på att det finns pappskallar som skrattar åt killar i denna situationen så är det bra att någon vågar gå ut med det, för han är knappast ensam...
=DO
va snälla nu pojkar
February 12, 2004
January 12, 2004
Vitamin-C wrote: [quote=ilg@dd][quote=obelix][quote=denstore]Ibland kan jag inte låta bli att garva när jag läser saker här på forumet. Killar i 20-årsåldern som har problem med potensen. Sexleksaker? Kom igen, du har väl fingrar och mun?
=DO
va snälla nu pojkar
Vi tre är alltid snälla mot varandra... :bgrin:
March 11, 2003
obelix wrote: [quote=denstore]Ibland kan jag inte låta bli att garva när jag läser saker här på forumet. Killar i 20-årsåldern som har problem med potensen. Sexleksaker? Kom igen, du har väl fingrar och mun?
Allvarligt talat, så trodde jag inte problemet var så allvarligt, och det visade sig ju vara fallet också.
Och när det kommer till impotensproblem, så är min erfarenhet att det största problemet är att folk har grym prestationsångest. Med en balanserad kost, ordentligt med sömn, och lite grundläggande upplysning, så är fysiska potensproblem ofantligt ovanliga hos män i 20-årsåldern.
Jag förstår att du och ilg@dd är oroliga för att stackars Callister skall ha framtida potensproblem för att pappskallar som jag tycker att sexleksaker är fel väg att komma ifrån nervositet inom sexuallivet, men det kanske är lösningen på allas eventuella impotensproblem. Jag har dock aldrig någonsin hört talas om att de skulle hjälpa. Har du?
January 12, 2004
denstore wrote: [Allvarligt talat, så trodde jag inte problemet var så allvarligt, och det visade sig ju vara fallet också.
Och när det kommer till impotensproblem, så är min erfarenhet att det största problemet är att folk har grym prestationsångest. Med en balanserad kost, ordentligt med sömn, och lite grundläggande upplysning, så är fysiska potensproblem ofantligt ovanliga hos män i 20-årsåldern.Jag förstår att du och ilg@dd är oroliga för att stackars Callister skall ha framtida potensproblem för att pappskallar som jag tycker att sexleksaker är fel väg att komma ifrån nervositet inom sexuallivet, men det kanske är lösningen på allas eventuella impotensproblem. Jag har dock aldrig någonsin hört talas om att de skulle hjälpa. Har du?
leksaker hjälper faktist till, det kan avdramatisera och avstressa situationen.
denstore wrote: [quote=obelix][quote=denstore]Ibland kan jag inte låta bli att garva när jag läser saker här på forumet. Killar i 20-årsåldern som har problem med potensen. Sexleksaker? Kom igen, du har väl fingrar och mun?
Allvarligt talat, så trodde jag inte problemet var så allvarligt, och det visade sig ju vara fallet också.
Och när det kommer till impotensproblem, så är min erfarenhet att det största problemet är att folk har grym prestationsångest. Med en balanserad kost, ordentligt med sömn, och lite grundläggande upplysning, så är fysiska potensproblem ofantligt ovanliga hos män i 20-årsåldern.
Jag förstår att du och ilg@dd är oroliga för att stackars Callister skall ha framtida potensproblem för att pappskallar som jag tycker att sexleksaker är fel väg att komma ifrån nervositet inom sexuallivet, men det kanske är lösningen på allas eventuella impotensproblem. Jag har dock aldrig någonsin hört talas om att de skulle hjälpa. Har du?
Nja, nu var det väl kanske inte dissningen av sexleksakerna jag reagerade över.. Sådana har jag faktiskt inte varit i kontakt med. Men om någon blir hjälpt av det är det väl bara ett plus..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
denstore wrote: [quote=obelix]leksaker hjälper faktist till, det kan avdramatisera och avstressa situationen.
Alla tjejer jag har diskuterat det med, har sagt att de blir ganska nervösa och stressade av killars förtjusning i sexleksaker.;)
trodde du nu bara menade för just killar...
men det är sant, skulle man komma rusandes med en buttplugg model XXXL så skulle jag nog få handflatan av min sambo :bgrin:
obelix wrote: [quote=denstore][quote=obelix]leksaker hjälper faktist till, det kan avdramatisera och avstressa situationen.
Alla tjejer jag har diskuterat det med, har sagt att de blir ganska nervösa och stressade av killars förtjusning i sexleksaker.;)
men det är sant, skulle man komma rusandes med en buttplugg model XXXL så skulle jag nog få handflatan av min sambo :bgrin:
Trång??
Med lite vaselin lär det nog ordna sej..
:va:
January 12, 2004
ilg@dd wrote: [quote=obelix][quote=denstore][quote=obelix]leksaker hjälper faktist till, det kan avdramatisera och avstressa situationen.
Trång??
har en slägghammare i skrubben :bgrin:
obelix wrote: [quote=ilg@dd][quote=obelix][quote=denstore][quote=obelix]leksaker hjälper faktist till, det kan avdramatisera och avstressa situationen.
Trång??
har en slägghammare i skrubben :bgrin:
Yes, så ska det låta.. Du vet att bra verktyger gör halva jobbet.
😛
March 11, 2003
Alltså, jag menade kanske att med tanke på Callisters historia som "attention whore" som en viss admin uttrycker det, så är det knappast så att den här tråden bottnar i någon stackars liten desperat, nervös kille med allvarliga problem. Och om man har problem ett tillfälligt problem med potensen, och är under 40, så tror jag inte leksaker och fetish-sex är botemedlet. Leksaker kan väl vara kul och något som piggar upp i ett gammalt nött förhållande, men knappast något som skall behövas hos en kille i den åldern.....
July 27, 2002
denstore wrote: Alltså, jag menade kanske att med tanke på Callisters historia som "attention whore" som en viss admin uttrycker det, så är det knappast så att den här tråden bottnar i någon stackars liten desperat, nervös kille med allvarliga problem. Och om man har problem ett tillfälligt problem med potensen, och är under 40, så tror jag inte leksaker och fetish-sex är botemedlet. Leksaker kan väl vara kul och något som piggar upp i ett gammalt nött förhållande, men knappast något som skall behövas hos en kille i den åldern.....
Det är alltid trevligt med internt prat bland adminsen om enskilda forumanvändare. Du kanske inte var menad att avslöja det bara, men du var bara tvungen va?
Vad är ditt problem? 🙄
Låg, lägre, Glocalnet, DenStore??
🙄
2 Guest(s)