June 3, 2001
Men det här var väll ändå lite roligt.
http://www.aftonbladet.se/vss/.....70,00.html
"En okänd aktionsgrupp föreslog resolut att förbjuda män i t-banan mellan 21.00-05.00, ett mycket konkret och väl genomförbart förslag."
"Varför inte avsätta en park i varje stad (i Stockholm exempelvis någon del av Nackareservatet) endast för män."
September 19, 2002
Menar de verkligen allvar? Om de gör det så förstår jag inte hur de tror att de ska bli tagna på allvar, det där var ju bara korkat skrivet. "Varje man är en våldtäktsman tills dess de bevisat sin oskuld", pyttsan! Då kan jag lika gärna hävda att alla som har vita sockar på sig är terrorister tills dess de bevisat motsatsen. Så, lås in alla med vita sockar på sig nu! 😕
February 10, 2003
Popeye wrote: "Ett totalstopp av alkoholförsäljning till män skulle förhindra många våldsbrott mot kvinnor då de flesta fall av mäns våld mot kvinnor begås under alkoholpåverkan."
Det bli inte alla dumm i Bollen när de dricka Alkohol-de som bli dumm,ska också stå för sina dumma Handlingar-måste jag säjer...so..long
December 31, 2001
pompougnac wrote: Är det bara jag som tycker att feminister kan vara så avtändande att det "vänder" på sig och man blir helt råkåt på dem? Tänk att köra lite rollspel med en feminist hahaha, binda fast henne med handklovar å grejjer :bgrin:
Leka kirurg och operera henne utan bedövning
1 Guest(s)