June 5, 2004
addeee wrote:
nej tindy gör inte som hugge säger! onödigt inlägg hugge, hoppas det var ironiskt då jag inte ser ironin i det.som att någon går på din nära släktings begravning och drar en dålig vits om den avlindne.
Så du tror att anledningen till att folk som försöker ta livet av sig inte lyckas är att de itne kommit på idéen att hoppa framför ett tåg?
Hang in there!
November 27, 2003
addeee wrote: [quote=Hugge][quote=addeee]massa text
http://prestopnik.com/emo_haiku/
vad gör den? genererar den negativa grejjer?
nej tindy gör inte som hugge säger! onödigt inlägg hugge, hoppas det var ironiskt då jag inte ser ironin i det.
som att någon går på din nära släktings begravning och drar en dålig vits om den avlindne.
Hugges poäng ligger snarare i att Tindy mår knappast bättre av att någon annan spammar en massa taskiga emo-texter. Det är en jävla skillnad på att må dåligt och tro att man gör det.
Hugges humor må vara låg bitvis, men man måste se det för vad det är med, humor. 😉
//Andreas
October 25, 2003
Haha, tack folk, ni är för jävla roliga ibland ^^
Sitter här nu, jag har skrivit en massa på laptopen jag tänkte posta här, men den är kvar hos morsan, så det sket sig...
Hygglig ångest för tillfället, var tvungen att skippa jobbet idag för att jag inte sovit något, men det är väl som det är... Har sovit hela förmiddagen, men det ger mig fortfarande bara en total sömntid på 4 timmar... Så är helt död.
Menmen, jag lever ju.
Orkar inte skriva så mycket, men det betyder verkligen mycket att ni bryr er. Jag har inte skurit sedan förra lördagen nu, det känns helt surrealistiskt, men bra. Nu är det full fart mot nästa psykmöte på torsdag och fredag, och sedan har vi ångesthögtid nr 1, Julhelvetet.
Puss på er
/Robin
November 27, 2003
Puss på dig 🙂
addeee wrote: happ happ, tänkte på att han kunde känna igen sig i texten eller något, jag mår inte dåligt jag mår bra!
Förstå mig rätt bara, att hålla igång en dialog med någon som mår dåligt är oerhört viktigt. Man måste bara försöka tänka ett steg längre hela tiden 😉
//Andreas
June 17, 2005
ok delphi! 🙂
jag gillar inte julen heller, köpa klappar o massa stress o jobbigt, nästa jul så blir det nog jag + datorn + en julmust sen får det vara bra!
mkt bra att du slutat med skärandet i dig själv, var stolt över dig själv!
fastnade i en bok inatt och sov lite, va helt borta på jobbet!
gillar nyår mer, är bansligt förtjust i fyverkerier! 🙂
sen får man ju inte glömma...hur går det med brudarna på mötena då, limmat lite med några än? 😛
November 5, 2001
Krehlmar wrote: men h*****e är det svårt att förstå : Hon vill ha uppmärksamhet, och om hon är så svårt sjuk och desperat att hon pratar på ett forum om sina problem, ett forum som är mestadels för electronik; Då behöver hon en psykolog.
shit, internet killar och tjejer.
Hon?
November 27, 2003
Krehlmar wrote: men h*****e är det svårt att förstå : Hon vill ha uppmärksamhet, och om hon är så svårt sjuk och desperat att hon pratar på ett forum om sina problem, ett forum som är mestadels för electronik; Då behöver hon en psykolog.
Tindy är en kille och en person som funnits här i vårat forum under en längre tid. Det är knappast någon ny bekantskap som man inte vet något om...
//Andreas
January 12, 2004
vågar du verkligen chansa med ett liv på detta sättet?
September 22, 2005
Han har nog pratat med åtskilliga psykologer och läkare. Sedan är ju själva grejen med forum att man kan öppna sig för andra utan att behöva känna pressen av att prata ansikte mot ansikte med en person, något som någon med panikångest förmodligen finner väldigt skönt. Sedan undrar jag om du själv skulle sagt det du skriver till Tindys personligen, eller om du också utnyttjar den distansierig som Internet ger?
December 22, 2000
Nu har jag rensat MÅNGA, MÅNGA inlägg här som kommit nu det senaste dygnet.
Och där var folk som betett sig som, rent ut sagt, grisar här inne. Det är varken tillåtet med personliga påhopp, provokationer, att gå in med inställning att förstöra en tråd, att göra narr av någon annan eller framför allt i denna tråd, inte skämta om någon annans psykiska mående så att någon kan ta illa upp.
Jag nämner absolut inga namn här, men jag glömmer heller inga! ICKE att vi vill se denna form av griseri i någon tråd fler gånger, och absolut inte på detta sätt vi såg här, i denna tråd.
Gränsen att låsa tråden var hårfin, men för Tindys skull, och förhoppningsvis de stöd han får här, valde jag att istället rensa.
January 12, 2004
[Iceboy wrote: ]Nu har jag rensat MÅNGA, MÅNGA inlägg här som kommit nu det senaste dygnet.
Och där var folk som betett sig som, rent ut sagt, grisar här inne. Det är varken tillåtet med personliga påhopp, provokationer, att gå in med inställning att förstöra en tråd, att göra narr av någon annan eller framför allt i denna tråd, inte skämta om någon annans psykiska mående så att någon kan ta illa upp.Jag nämner absolut inga namn här, men jag glömmer heller inga! ICKE att vi vill se denna form av griser i någon tråd fler gånger, och absolut inte på detta sätt vi såg här, i denna tråd.
Gränsen att låsa tråden var hårfin, men för Tindys skull, och förhoppningsvis de stöd han får här, valde jag att istället rensa.
felet som vissa gör är att dom omedvetet spelar med folks liv när dom dummar sig...
June 17, 2005
dom vet inget, det är därför, känner en del äldre snubbar som oxå skrattat åt dom som mått dåligt när dom var yngre o dylikt...men sen har dom som alla får förr eller senare bita i livets sura äpple o dom klagar aldrig på någon som mår dåligt nu när dom vet hur det är!
det är lätt att larva sig och distansiera sig till det som är konstigt och annorlunda och när man inte förstår eller ens kan föreställa sig hur det är.
October 25, 2003
[Iceboy wrote: ]Nu har jag rensat MÅNGA, MÅNGA inlägg här som kommit nu det senaste dygnet.
Och där var folk som betett sig som, rent ut sagt, grisar här inne. Det är varken tillåtet med personliga påhopp, provokationer, att gå in med inställning att förstöra en tråd, att göra narr av någon annan eller framför allt i denna tråd, inte skämta om någon annans psykiska mående så att någon kan ta illa upp.Jag nämner absolut inga namn här, men jag glömmer heller inga! ICKE att vi vill se denna form av griseri i någon tråd fler gånger, och absolut inte på detta sätt vi såg här, i denna tråd.
Tack.
Julstress, hinner inte skriva mycket, bussen går om 10 min, men mår.. ok.
Varken mer eller mindre. Rastlös och hoppig av fluoxet, men det fungerar.
Har inte skadat mig själv på en vecka nu, det känns... bra, men konstigt.
Och btw, Khremlar eller vad fan du nu heter, skulle uppskatta om du låter bli att mobba mig i fortsättningen. Tack på förhand, Robin.
September 22, 2005
God Jul Tindy, wherever you are..
Hoppas du får må bra över Jul..(Och framledes också förståss..)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
3 Guest(s)