June 17, 2005
det rör ju på sig nu ju! va bra, kanske du snart får din hjälp.
skulle aldrig klara att skära mig själv, gjorde det misstag på jobbet igår på ovan sidan av fingrarna(papper kan vara nog så vasst ibland). det sved och klibbade av blodet, visst det var inte så djupt men sjukt jobbigt endå, men idag är det värre eftersom nu fastnar skinflikarna i grejjer och slits upp, det e inte så mysigt. akta dig för infektioner, det är inte kul. kanske skall du tvätta såren med alsolsprit eller liknande ibland?
filmen du kollade på förut var om en dvärg va, station agent?
October 25, 2003
addeee wrote: det rör ju på sig nu ju! va bra, kanske du snart får din hjälp.
skulle aldrig klara att skära mig själv, gjorde det misstag på jobbet igår på ovan sidan av fingrarna(papper kan vara nog så vasst ibland). det sved och klibbade av blodet, visst det var inte så djupt men sjukt jobbigt endå, men idag är det värre eftersom nu fastnar skinflikarna i grejjer och slits upp, det e inte så mysigt. akta dig för infektioner, det är inte kul. kanske skall du tvätta såren med alsolsprit eller liknande ibland?filmen du kollade på förut var om en dvärg va, station agent?
Jag tvingade farsan att köpa Klorhexin (Sårtvätt) igår när vi var på apoteket, så jag gör rent dem när jag orkar... Det känns så dubbelmoral över det hela, tvätta rent sina egna skärsår, men när jag kan så gör jag det.
Ja, den handlar om en dvärg, rekommenderas!
Riktigt bra film, även om den är... speciell.
Men hur skön som helst, spring iväg och köp!
Jag hittade den i 39:-lådan på Willys ^^
June 17, 2005
det är bra, då kan jag rekomender crank, kanske nämde jag den förut föresten? rolig on underlig och inte så förutsägbar!
kan tänka mig att det känns lite underligt att skära sig o sen tvätta rent. som åderlåtning förr i tiden, fast då gjorde man nog inte det själv dock?
January 12, 2004
Jerry wrote: [quote=obelix][quote=Tindy] Tittade på bilder och fick berätta historier om dem.
om det är vad jag tror det är så är det testet ruggigt korrekt.
har gjort det själv.
De där testen har förvisso bottenlåg reliabilitet.
vet iof inte vilket test det är än...
June 17, 2005
Tindy wrote: Morgon.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Sitter i vardagsrummet, fan vad jag hatar att inte ha mitt rum.
Folkk runt omkring mig.
Blä.
Mer skärsår.
Alla ser. Ingen säger något.
Haha.
morgon själv, står här på jobbet, ingen ser mig :).
vad har hänt med ditt rum, vilka är där, har ni fest eller?
kan ju vara svårt att säga något: öhh du tjejen ehh har du sett att ja öhh du har lite öhh sår där...man känner sig nog bara dum då skulle jag tro(har nu fått intrycket av att ni har främlingar där)
har drömt cp sjuka drömmar och knappt sovit o mest vaknat hela tiden...kanske blir en sjuk dag idag...vem vet...
October 25, 2003
Addeee: Är fortfarande en kille.
Mår så jävla dåligt nu.
Panikångest som fan.
Var på psyk, det drog igång allting, nu sitter paniken här och skrattar åt mig. Sönderskuren, tröjan kladdar fast i blodet, vet inte vad jag ska göra.
Tog 15mg stesolid och 10mg theralen, det blir itnte bättre.
FAN FAN FAN
Mer stesolid åt mig.
Eller mer rakblad.
Eller båda.
FAAAAAAN!
August 21, 2003
Hej!
Ojoj, var ett tag sedan jag skrev på det här forumet. Känner dock mig tvungen att visa mitt stöd och hoppas innerligt att Du känner att vi finns här för dig.
Jag tror till stor del det är omgivningen som gör dig deprimerad. Jag blir själv nedstämd om jag är sysslolös under bara 2-3 dagar. Mitt ärliga förslag till dig, är att börja göra impulsiva positiva saker.
Skulle gärna t.ex. se att du kanske stack iväg med någon utomlands i ett par månader, komma bort från det som gör dig deprimerad; stå på egna ben, inse att du styr över din egen tillvaro.
Om du inte har pengar är jag säker på att det finns folk som lånar dig.
Tror säkert mitt förslag kan kännas avlägset i din situation? Det förstår jag, det förstår jag verkligen. Det är dock inte mer avlägset än man gör det.
Det finns inga svårigheter, bara möjligheter!
En annan sak. Har alltid tyckt att du är en trevlig prick. Ville bara säga det! 😀
September 22, 2005
Tindy wrote: Addeee: Är fortfarande en kille.
Mår så j**la dåligt nu.
Panikångest som fan.
Var på psyk, det drog igång allting, nu sitter paniken här och skrattar åt mig. Sönderskuren, tröjan kladdar fast i blodet, vet inte vad jag ska göra.
FAN FAN FAN
Mer stesolid åt mig.
Eller mer rakblad.
Eller båda.
FAAAAAAN!
Vi är här för dig.
"Addeee: Är fortfarande en kille."
BTW, du får nog byta avatar om du helt ska undvika misstag av den arten. 😉
June 17, 2005
Tindy wrote: Addeee: Är fortfarande en kille.
Mår så j**la dåligt nu.
Panikångest som fan.
FAN FAN FAN
Mer stesolid åt mig.
Eller mer rakblad.
Eller båda.
FAAAAAAN!
menade du att du är en kille eller om jag är det???? dazed and confused typ altså jag?
måste jag läst fel eftersom jag är nästan säker på att jag läst att du är en tjej någonstans. om det är det du menade, shit jag som trott att du är en tjej hela tiden, eller så har jag missuppfattat allt?
September 22, 2005
October 25, 2003
CyberDyne wrote: Han är iaf en kille som jag förstått det. 🙂 Robin är hans namn. ^^
What he said.
Orkar inte ge speciellt mycket till update i mitt måeende, mådde skit som fan efter psyk igår, ska dit idag igen, skriver efter det.
Då är alla tester gjorda, få se vad de säger...
June 17, 2005
helt olycklig kan du inte vara, skratta åt mig eftersom jag på nått sätt fått det till att du var en tjej!
de måste ju säga att du skall få din hjälp annars är det **********************!!!(<----fula ord) vad skall du göra idag då? jag ska nog inte göra nått speciellt antar jag, inget äventyrligt här inte!
June 18, 2001
obelix wrote: [quote=Jerry][quote=obelix][quote=Tindy] Tittade på bilder och fick berätta historier om dem.
om det är vad jag tror det är så är det testet ruggigt korrekt.
har gjort det själv.
De där testen har förvisso bottenlåg reliabilitet.
vet iof inte vilket test det är än...
Något projektivt test är uppenbart, förmodligen TAT. De är alla samma hokus pokus. 🙂
October 25, 2003
Update:
Fick göra mer specifika tester idag.
Det drog dock ut på tiden, så vi hann bara med halva blocket, så vi kommer att fortsätta med dem imorgon.
Det var specifika tester över olika personlighetsstörningar, hann aldrig komma till borderline eller, vart mest om agressiv och narcisitisk (stava), men vi får se imorrn.
Nu sitter jag här.
Farsan ska sova borta, skönt att ha han borta för en gång skull. Brorsan lirar Oblivion, så jag har huset mer eller mindre för mig själv. Känns nästan skrämmande, men endå bra.
Har dock en dålig känsla i maggropen, jag har dock tabletter så jag klarar mig.
Men det känns inte bra... Ångesten ligger som ett moln över mig. Det här kan inte sluta bra.
September 22, 2005
October 25, 2003
Panikångest kom självklart igårkväll, pga förväntansångesten... Men jag hade stesolid och theralen hemma, så det var inga problem.
Kollade på film med lillebror ett tag när tabletterna började verka, och gick sedan och lade mig. UTAN att skära mig. En hel jävla dag utan att skada mig själv. Fan, är nästan stolt över mig själv.
Ska och göra blodprov om en timme, för att de ska kunna höja mitt Hermolepsin (medicin jag får mot humörsvängningar), och sedan blir det väl att hitta på någonting fram till 15.00 då jag ska till psyk igen och göra klart testerna. Plugga högskoleprov antagligen. Det är ju dags för det imorgon också.
Kommer att bli en jälva pers, jag vet inte hur jag ska klara att skriva det, men vi får se.
Vaknade just, så vet inte hur jag mår, men rätt ok. Inte så många tankar i huvudet, vilket är otroligt skönt.
1 Guest(s)