April 14, 2002
Json_81 wrote: [quote=serdna] Fick pipet efter att min DAMP syrra skrek mig i örat efter ett av hennes alla rasseriutbrott
Det slog mig precis att det är lite underligt att ingen frågat om din syster så:
Hur gammal är hon och har du några bilder? 😉
Vill du verkligen ha bilder? 😉
November 22, 2001
Marcan- wrote: [quote=Json_81][quote=serdna] Fick pipet efter att min DAMP syrra skrek mig i örat efter ett av hennes alla rasseriutbrott
Det slog mig precis att det är lite underligt att ingen frågat om din syster så:
Hur gammal är hon och har du några bilder? 😉
Vill du verkligen ha bilder? 😉
Jag vet inte, men mitt ordningssinne krävde att frågan dök upp 🙂
Bilder kan väl inte ge folk tinnitus? :-k
January 20, 2002
obelix wrote: [quote=Cezar] Förr eller senare så blir man tvungen att vänja sig och det gör man.
Jo klart visst har alla varit med om att det har pipit i örat efter man har varit på krogen eller liknande och det går ju över efter ett tag men fortsätter man att utsätta sig för höga ljud så stannar det kvar.
det gäller inte alla, för hur man än vrider och vänder på det så finns det dom som blir handikappade för livet av detta, eller tom tar livet av sig för att dom inte klarar av det.
Det jag inte gillar är att det finns en attityd hos vissa att det inte är så farligt, att man alltid lär sig att leva med det.
Ok.
Det har jag aldrig hört talas om.
Måste vara enstaka fall!
March 15, 2004
Cezar wrote: [quote=obelix][quote=Cezar] Ok.
Måste vara enstaka fall!
vilket av dom?
Att dom tar livet av sig eller att det är ett handikapp som gör att folk blir, i olika procent, sjukpensionärer?
Tar livet av sig...
förvånar mig inte, det är ett ganska irriterande ljud i vissa situationer.
January 12, 2004
Cezar wrote: [quote=obelix][quote=Cezar] Ok.
Måste vara enstaka fall!
vilket av dom?
Att dom tar livet av sig eller att det är ett handikapp som gör att folk blir, i olika procent, sjukpensionärer?
Tar livet av sig...
försöker hitta källa, men en siffra jag hörde när jag pluggade omvårdnadsprogrammet var att minst ett 50-tal hade tagit livet av sig, under vilken period vet jag inte.
June 10, 2006
Har haft tinnitus i ca 1 år nu och det kan öka till och från. Har dock aldrig blivit av med det helt. Eller jo från början då det bara var varningstecken kunde pipet/bruset försvinna hehe.
Hade en period då jag inte kunde sova ordentligt på en månad pg a ruskigt pip.
Det blir värst då jag har haft hörlurar eller snäckor och varit i relativt högljudda miljöer utan skydd.
1 Guest(s)