August 22, 2005
Alltså, jag berättar.
Jag hade en liten rolig plåtask, med lock som man typ trycker på.
Klåfingrig som jag är sätter jag asken mot örat och trycker till, då det skapas ett otrevligt ljud av klicket som genomborrar mina öron.
Efter detta har jag ont i öronen ibland 🙁
har jag tinnitus eller på väg?
May 17, 2003
May 17, 2003
February 21, 2003
Appropå doktorn.. förra året skulle jag kolla öronen angående tunnituset hos en riktig örondoktor. Efter någon månad efter att jag kontaktat dom på sjukhuset fick jag ett brev om att jag kunde få tid tidigast efter ett år. ETT HELT JÄVLA ÅR?! Det är ju inte riktigt riktigt, då kan man ju lika gärna låta bli att gå dit. Men lyckligtvis så lämnade någon återbud eller något sånt så jag fick tid efter ett par månader.
Hoppas dom inte är lika jävliga på sjukhuset på din gata.
December 11, 2002
tjaaa det kan ju vara tinitus... men om du har ont låter det lite konstigt. jag har själv tinitus och jag har inte haft ont av det dock är det irriterande när man hela tiden hör ett "pip" i öronen. hur länge har det varat? till och från en längre tid eller? hör du inget ljud eller är det både smärta och ljud?
June 28, 2001
tjötade med en nisse som har jobbat som bartender, han fick en rejäl släng av tinitus och hans läkare såg till att han knatade runt med öronproppar Och hörselskydd i 3 månader, Extrem vila för öronen alltså.
det hjälpte han.
vanligtvis så går det inte att göra nått åt tinitus men vitaminer har visat sig dämpa det lite gran och hörselvila rekomenderas alltid av läkare när folk ringer in på måndagen efter en kväll på en konsert på lördagskvällen.
testa att sova med hörselproppar i en vecka och ge fan att lysna på musik under den tiden.
3 Guest(s)