December 4, 2001

Blue_Moon_ wrote: Så har man blivit dumpad, efter 13månader, av sin flickvän 🙁
>Hur går man tillväga för att glömma å inte bli så sata ns nere? har ni nå trix å tips? 🙂
Förstår hur du känner dig! Men när jag blev dumpad (lr ja det rann ut i sanden bara...) efter 46 månader o gick snabbt o hittade nya efter nya hela tiden men ingen passade mig o jag bara tänkte på mitt ex. Det kan gå över snabbt om man hittar en ny som passar, det märker man. Risken är att man börjar jämföra den nya med sitt ex o man hittar lätt fel hos den nya o man kan tröttna snabbt. Men det bästa rådet är nog att hitta på roliga saker med kompisarna, som t.ex festa varje fredag o supa.
Tänk som nationalteaterns låt, det stämmer:
"Livet är en fest, håll med om det folk o fä.
O om livet känns pest, fyllan värmer bäst!"
Eller så kan du tänka som mig:
"Det finns ju faktiskt fler" :bgrin:
November 4, 2001

Kid Rock wrote: [quote=chrippaz][quote=ELIS]Skit i henne, skaffa bara en ny tjej så hon blir riiiktigt svartsjuk... annars finns det ju brevbomber att tillgå!
Vilka bomber är säkrast, digitala eller fysiska?
Ni var ju mogna i skallen... 👿
Sorry tänkte jag tänkte inte på vad tråden handlade om från början...
Men jag tror att ha kul med kompisar tills man kommer in på sina vanliga banor och sen kan man ju skaffa en ny flickvän.

February 21, 2003

eKn wrote: D va ju bara en tjej... satsa på killar !!!!! 😛
Han verkar redan vara inne på den banan
https://www.nordichardware.se/.....38;start=8
July 27, 2002

Ogrebeast wrote: [quote=eKn]D va ju bara en tjej... satsa på killar !!!!! 😛
Han verkar redan vara inne på den banan
https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=52615&postdays=0&postorder=asc&start=8
HeH
November 8, 2002

Vad är postal2... ?
har redan testat att hångla upp tjejer på fester, men d gå inge bra, det är verkligen som kidrock säger, man hittar ingen som är som sitt x.. 🙁
Va nyss på date me en ny tjej, var bara "sådär". vfvfvf.. man kanske ska satsa på att försöka få tillbaka sin gamla istället 🙂
1 Guest(s)