July 8, 2003
Jaha, jag ska troligen ut och supa skallen av mig. Felet är att jag alltid blir så bakfull. Jag undrar bara om ni har lite tips?
Det jag vet än så länge är:
*Drick 3 DL grädde, fast detta knep är farligt.
*Vatten innan man börjar dricka? Vet inte om det funkar. Hjälp?
*Vatten när man kommer hem från krogen? En liter har jag hört att man ska dra i sig, funkar det?
Mer tips, ni har tills sju ikväll på er sen börjar jag. =)
June 23, 2002
Drick skit mycket vatten innan du somnar, fast det är svårt om man är skitfull. 😛
Brukar skita i vilket vad som händer dagen efter då.
Men börja morgonen med att dricka en hel del vatten också, sen finns det på apoteket nåt som heter "Resorb" som är vätskeersättande.
Dem ska tydligen funka rätt bra mot bakfylla.
March 10, 2002
När jag var i Bulgarien så blev det inte lite alkohol.
Innan jag gick hem från nattklubben hällde jag i 1½ vatten. Mådde fin fint dagen efter.
Sen kan man ju sova typ två, tre timmar och gå upp. Så är man fortfarande onykter, sen sova igen, då mår man bra när man vaknar nästa gång. 😀
February 7, 2003
macrus wrote: Käka mat tankad låter lite skumt.. 😛
Kom ihåg när jag var hos en polare o kom hem från en fest så skulle jag slagga där så satte vi oss o käka lite eller ja jag käkade upp runt en 20+ polarbröd. Bara brödet..
Blev lite torrt till slut. 🙂
Jo då de fungerar för mig...sen när man vaknar nästa dag är jag ännu mera hungrig...haha.. 20 st... de var inte dåligt... du måste ha spytt??
June 23, 2002
Imperial Tim wrote: [quote=macrus]Käka mat tankad låter lite skumt.. 😛
Kom ihåg när jag var hos en polare o kom hem från en fest så skulle jag slagga där så satte vi oss o käka lite eller ja jag käkade upp runt en 20+ polarbröd. Bara brödet..
Jo då de fungerar för mig...sen när man vaknar nästa dag är jag ännu mera hungrig...haha.. 20 st... de var inte dåligt... du måste ha spytt??
Nej jag har inget minne av att jag spydde iaf. Men jag hade i stortsett inte ätit något på dagen eller jo nån klen lunch så jag var rätt hungrig. 😀
February 7, 2003
macrus wrote: [quote=Imperial Tim][quote=macrus]Käka mat tankad låter lite skumt.. 😛
Nej jag har inget minne av att jag spydde iaf. Men jag hade i stortsett inte ätit något på dagen eller jo nån klen lunch så jag var rätt hungrig. 😀
ok...men utan pålägg..blää..låter inte så gott...
September 28, 2003
en pizza och en cola ca 1timma innan man börjar supa ta det lugnt medan man super börja med något lätt typ som vitt och sen går man vidare till starkare saker 😛 . När du kommer hem på kvällen så bälja i dej vatten så mycket du pallar sen drick ett glas fil, dra för gardinerna och lägg dej funkar alltid för mej
April 16, 2003
Gå till Apoteket och köp sånt...Hmm, kommer inte ihåg va det heter, för att återställa vätske- och salthalten i kroppen. Kroppen behöver inte bara vätska.
Om du ändå skulle bli bakis, fortsätt att dricka vatten och inta salthaltig mat. Cola är universalmedicin så det är alltid bra att ha två liter hemma. 🙂
McD's har världens bästa bakfyllekäk. 🙂
March 10, 2002
McFatty wrote: Gå till Apoteket och köp sånt...Hmm, kommer inte ihåg va det heter, för att återställa vätske- och salthalten i kroppen. Kroppen behöver inte bara vätska.
Om du ändå skulle bli bakis, fortsätt att dricka vatten och inta salthaltig mat. Cola är universalmedicin så det är alltid bra att ha två liter hemma. 🙂
McD's har världens bästa bakfyllekäk. 🙂
Nej nej, pizza är bättre. 😉
3 Guest(s)